رئیس اورژانس کشور اظهار داشت: ما قم و جایگاه این استان را می‌دانیم و از این رو آمبولانس‌های جدید نیز به استان واگذار خواهد شد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛محمد شهیدی ،رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان قم در این جلسه گفت: یکی از مشکلات ما آمبولانس‌های اورژانس و اهمیت نوسازی تجهیزات است که انتظار کمک داریم.

وی بیان کرد: قم دارای ویژگی‌های بسیاری است و از این رو انتظار است به قم به صورت ویژه نگاه شود.

ابوالفضل ایرانی‌خواه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این جلسه به جایگاه شهر قم و حضور گسترده شخصیت‌های نظام و تردد مسافران اشاره کرد و گفت: با توجه به این جایگاه باید در راستای رفع مشکلات کوشید و در توسعه اورژانس قم کوشید.

وی عنوان کرد: یکی از مسائل دیگر راه اندازی پایگاه‌های بیشتر اورژانس در بخش‌های استان است که امیدواریم این مهم محقق شود.

پیرحسین کولیوند، رئیس اورژانس کشور نیز در این جلسه از تزریق اعتبارات به اورژانس استان قم خبر داد و گفت: از این اعتبار به منظور نوسازی و طرح‌های فوریت پزشکی استان پرداخته شود.

وی تصریح کرد: ما قم و جایگاه این استان را می‌دانیم و از این رو آمبولانس‌های جدید نیز به استان واگذار خواهد شد.

کولیوند به موضوع تربیت تکنسین‌های جدید اشاره کرد و گفت: ما در نظر داریم نیروهای تکنسین را در راستای حوادث تروریستی، بیولوژیکی، ریلی، هوایی و... تربیت کنیم که استان قم باید در این راستا تلاش کند.

رئیس اورژانس کشور گفت: در خصوص احداث پایگاه‌های جدید نیز مشکلی وجود ندارد و با تدبیر و برنامه این پایگاه‌ها باید ایجاد شود.

انتهای پیام/ت

تلاش در جهت تربیت تکنسین های جدید استان قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار