معاون ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به افزایش تشکیل سازمان‌های مردم نهاد جوانان خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده تعداد سازمان‌های مردم نهاد جوانان در استان بوشهر افزایش یافته است.

افزایش تشکیل سازمان‌های مردم نهاد جوانانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حسین دهجان صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد استان را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: سازمان‌های مردم نهاد نقش مهمی در توسعه پایدار دارند که در این عرصه تاسیس این نهادهای مردمی رو به افزایش است.

معاون ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به افزایش تشکیل سازمان‌های مردم نهاد جوانان خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده تعداد سازمان‌های مردم نهاد جوانان در استان بوشهر افزایش یافته است.

دهجان از توانمند شدن سازمان‌های مردم‌نهاد استان بوشهر خبر داد و عنوان کرد: نخستین همایش مجمع ملی سمن‌های جوانان در استان فارس برگزار می‌شود که بخشی از اهداف تشکیل این مجمع در راستای توانمندسازی سازمان‌های مردم‌نهاد و افزایش قدرت‌ اثرگذاری آنها در فرآیندهای مختلف است.

وی با بیان اینکه این نهادهای مردمی نقش مهمی در پیگیری و برطرف کردن مشکلات جامعه دارند افزود: سازمان‌های مردم‌نهاد با تکیه بر توان و ظرفیت خود و تعامل با دیگر نهادهای عمومی می‌توانند در مرحله نخست مسائل مرتبط با حوزه سمن‌های جوانان و در گام بعد و موثرتر مسائل و مشکلات جامع را پیگیری و برطرف کنند.

معاون ورزش و جوانان استان بوشهر بیان کرد: تشکیل مجمع ملی سمن‌های جوانان می‌تواند کمکی بزرگی در تقویت و بالا بردن قدرت مطالبه‌گری و مشورتی برای حل مسائلی باشد که جامعه ما با آن درگیر است.

دهجان افزود: هدف اصلی برگزاری نخستین همایش ملی مجامع سازمان‌های مردم نهاد جوانان کشور هویت بخشی به مجمع و تثبیت این نوع نهاد گرایی نوین در سطح دولت و جامعه است.

وی از انتخاب نماینده سمن‌های استان بوشهر برای شرکت در نخستین مجمع ملی سمن‌های کشور خبردادو خاطر نشان کرد: برهمین اساس مجمع 7 نفره سمن‌های جوانان استان بوشهر در نشستی اقدام به انتخاب ایمان‌ پورجم عضو فعال کانون همیاران جوان به عنوان نماینده مجمع سمن‌های جوانان استان بوشهر برای شرکت در نشست مشترک با نمایندگان دیگر استان‌ها در راستای تبادل اطلاعات در مجمع و تهیه اساسنامه مجمع کردند.

معاون ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: همایش ملی مجمع سمن‌های جوانان کشور از 5 تا 7 بهمن ماه با حضور معاون اول رئیس جمهور، وزیر ورزش و جوانان و نفرات اصلی مجامع سمن‌های جوانان استان‌های سراسر کشور در فارس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

تعداد سازمان‌های مردم نهاد جوانان در استان بوشهر افزایش یافته است

برچسب ها: جوانان ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.