معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: امیدواریم تا 22 بهمن رسیدگی به لایحه بودجه به پایان برسد و به شورای نگهبان ارسال شود.

ببه گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران درباره لایحه بودجه 97 اظهار کرد: لایحه بودجه در موعد قانونی به مجلس تقدیم در کمیسیون‌های مختلف مجلس رسیدگی شد و نهایتا در دستور کار کمیسیون تلفیق قرار گرفت.

وی ادامه داد: آقای نوبخت به عنوان نماینده دولت در اکثر جلسات کمیسیون تلفیق حضور داشته است، آنچه برای ما مهم بوده و هست موضوع یکپارچگی این لایحه است.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور  بیان کرد: لایحه بودجه مهمترین سند سال آینده دولت است و برنامه‌های دولت براساس این لایحه انجام خواهد شد.

امیری با بیان اینکه رئیس جمهور در انتخابات وعده‌هایی از جمله ریشه کنی فقر مطلق، ایجاد اشتغال و ... به مردم داد باید یکپارچگی لایحه حفظ شود تا رئیس جمهور بتواند برنامه‌های خود را اجرایی کند.

وی با اشاره به برگزاری نشست مشترک رئیس‌جمهور، رئیس‌مجلس، اعضای هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق و ستاد اقتصادی دولت، تصریح کرد: در این جلسه  در مورد مسائل کلان لایحه بودجه به جمع بندی‌های خوب و درک و فهم مشترکی رسیدیم.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهو اضافه کرد: روز یکشنیه آینده  رسیدگی به لایحه بودجه سال 97 در صحن علنی آغاز می‌شود امیدواریم تا 22 بهمن رسیدگی به این لایحه به پایان برسد و به شورای نگهبان ارسال شود تا دولت هم فرصت داشته باشد آئین نامه‌های اجرایی بودجه، دستورالعمل‌ها و مقدمات اجرایی شدن آن را برای سال 97 فراهم کند.

امیری با بیان اینکه دولت لوایح مهمی در مجلس دارد، گفت: امروز مجلس  به الحاق ایران به کنوانسیون مبارزه با جرائم فراملی موافقت کرد این کنوانسیون بسیار مهم است.

وی اظهار کرد: ما برای سیاست‌گذاری نظام کیفری در جهت بحث‌های ملی، مبارزه با قاچاق اشیای تاریخی و انسان و جرائمی که هدف آن مسائل مادی و مالی است به این کنوانسیون احتیاج داشتیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: هیئت دولت ، بودجه 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار