ستاره این روز‌های تیم فوتبال شارلوا بلژیک معتقد است که دربی تهران یکی از بزرگترین دربی‌های آسیا است.

رضایی: دربی تهران یکی از بزرگترین دربی‌های آسیا استبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کاوه رضایی لژیونر ایرانی تیم فوتبال شارلوا بلژیک در مصاحبه با سایت ((Voetbalmagazin)) به نکات جالبی اشاره کرده است. او در ابتدای مصاحبه خودش عنوان کرده است.

 بازیکن سابق استقلال گفت:  تیم‌های پرسپولیس و استقلال تهران در ایران خواستار جذب من بودند اما من تصمیم گرفتم راهی استقلال شوم.

او در ادامه تصریح کرد: در دربی تهران که میان تیم‌های استقلال و پرسپولیس برگزار می‌شود صد هزار هوادار به ورزشگاه می‌آیند و پیش از آن که زمان این مسابقه فرا برسد چشم همگان به این رقابت است و مطمئنا این روز در ذهن همه می‌ماند.

رضایی عنوان کرد: برایم سخت است دربی تهران را با بازی های دیگر در جهان قیاس کنم اما با وجود این دربی تهران یکی از بزرگترین دربی‌های قاره کهن است. چرا که در چنین شرایطی شما باید با فشار رو برو باشید. صادقانه بگویم برای من سخت نبود زیرا تمام این فشارها در نهایت موجب این می شد که برای رقابت بیشتر تلاش کنم.این بازی را دوست داشتم و این باعث می‌شد که برای آمادگی بیشتر در این دیدار بسیار تمرین کنم.

رضایی همچنین درباره فوتبال بلژیک گفت: لیگ بلژیک هم تاکتیکی و هم فیزیکی است. شما باید در 6 روز سه بازی انجام دهید و در هر کدام از بازی‌ها باید به طور متوسط بین دوازده یا سیزده کیلومتر بدوید، بسیار خوشحالم که در لیگ بلژیک بازی می کنم زیرا لیگ بلژیک برای کسی که می خواهد به بزرگ ترین مسابقات اروپایی راه یابد بسیار خوب است.

لژیونر ایرانی افزود:من در اسلام آباد غرب، یک شهر در غرب ایران در نزدیکی مرز کشور عراق متولد شده ام آنجا منطقه ای هست که بیشتر مردمان آن کرد زبان هستند و به علت جنگ بین ایران و عراق لطمات زیادی به مردم شهرم وارد شد اما خوشبختانه اکنون وضعیت اسلام آباد غرب نسبت به گذشته بهتر است.

انتهای پیام / 

اظهارات رضایی در مصاحبه با سایت بلژیکی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار