فرمانده هنگ مرزی سردشت از كشف بیش از 2 هزار کيلوگرم خشکبار قاچاق توسط ماموران مرزبانی مستقر در پست و کنترلی کيله خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ سرهنگ سيد شاهين اسمعلی فرمانده هنگ مرزی سردشت  در گفت : ماموران گروهان مرزی بيوران در راستای مبارزه با پديده شوم قاچاق با انجام کار اطلاعاتی و استفاده از منابع مخبرين در حين کنترل خودروهای عبوری به يک دستگاه خودروی کاميون باری در پست و کنترلی کيله  مشکوک و خودروی مذکور را در محوطه پست و کنترلی متوقف می نمايند .

وی افزود : ماموران گروهان مرزی بيوران و مرزبانان مستقر در پست و کنترلی پس از تفتيش و بازرسی داخل خودور موفق شدند طی عمليات غافلگيرانه 39 گونی کشمش سياه و 39 گونی مغز بادام جمعاً بمقدار 2 هزار و 800 کيلوگرم خشکبار قاچاق را که به صورت حرفه ای در قسمت بار خودرو جاساز شده بود را كشف و خودروی مذکور را توقيف نمايند.

فرمانده هنگ مرزی سردشت با اشاره به ارزش تقريبی 320 ميليون ريالی اقلام قاچاق مکشوفه تصريح کرد : در اين عمليات يک تبعه عراقی دستگير و به همراه اقلام مکشوفه جهت سير مراحل قانونی به يگان دلالت و پرونده قضایی در اين رابطه تشکيل گرديد .

انتهای پیام/ح

کشف خشکبار قاچاق در مرز کیله سردشت

برچسب ها: قاچاق ، مرزبانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.