رییس حوزه هنری خوزستان با اشاره به آغاز جشنواره فیلم عمار گفت:جشنواره عمار از برنامه‌های خاص و مورد توجه مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  حجت‌الاسلام و المسلمین سید شهاب‌الدین طباطبایی، رییس حوزه هنری خوزستان بیان داشت: جشنواره عمار در استان  در کنار اکران فیلم‌ها، کارگاه‌های تخصصی در گالری اشراق حوزه هنری برگزار می‌شود و قطعا نگاه حوزه هنری تعامل سازنده با تمام مجموعه‌های فرهنگی و انقلابی بوده و مبنای ما هم‌افزایی است و دوست داریم نسبت به هر چه بهتر برگزار کردن این برنامه کمک کنیم.

وی افزود: جشنواره عمار از برنامه‌های خاص و مورد توجه مقام معظم رهبری است و در حوزه هنر ارزشی و انقلابی حرف‌های بسیار خوبی برای گفتن دارد  و این جشنواره، جشنواره‌ای مردمی است و مخاطب عام آن هم عموم مردم هستند و به صورت رایگان برای مردم برگزار می‌شود و اگر هم هزینه‌هایی دارد از طرف مردم تامین خواهد شد .

وی بیان کرد: ما هم در حوزه هنری به عنوان یک نهاد انقلابی که تحت لوای مقام معظم رهبری فعالیت می‌کنیم و در حوزه فرهنگی و هنری قدم برمی‌داریم خود را موظف می‌دانیم در کنار دوستان جشنواره عمار باشیم.

رییس حوزه هنری خوزستان در پایان گفت: یکی از حوزه‌های وظیفه و رسالت ما این است که مردم را با سینماها ارتباط دهیم و پیوند بیشتری برای آنها ایجاد کنیم و نسل جوان و نسل نوی انقلاب را با ابزار رسانه و هنر انقلابی بیشتر آشنا کنیم و جشنواره عمار هم در حوزه رسالت خود این کار را انجام می‌دهد و ما هم در کنار دوستان انجام وظیفه می‌کنیم.

انتهای پیام/م

آغاز به کار جشنواره فیلم عمار در استان خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.