فرمانده انتظامی شهرستان شيروان از کشف 95 درصدی کالای قاچاق در سه ماه سوم سال 96 نسبت به مدت مشابه آن در سال قبل در شهرستان شیروان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ سرهنگ مسعود وحيدی فرمانده انتظامی شهرستان شيروان افزود: کارکنان انتظامی شهرستان شيروان و اکيپ های گشتی محسوس و نامحسوس با تلاش ها و فعاليت های شبانه روزی موفق کشف 95 درصدی کالای قاچاق در سه ماه سوم سال 96 نسبت به مدت مشابه آن در سال قبل شده اند.

وی با اشاره به کاهش 6 درصدی سرقت سه ماه سوم سال 96 نسبت به مشابه سال قبل در این شهرستان، اظهار داشت: کارکنان موفق به کشف 43 سرقت صورت گرفته در سطح شهرستان شیروان شدند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به افزایش برخورد با رانندگان متخلف متاسفانه افزایش تصادفات در سه ماه سوم سال 96 نسبت مشابه سال قبل افزایش داشته ایم، اظهار کرد: در سه ماه سوم سال 96 فوت شدگان در تصادف نسبت مشابه سال قبل 50 درصد کاهش داشته ایم.  

سرهنگ وحيدی در پايان از مردم اين شهرستان خواست هرگونه پيشنهاد، انتقاد و شکايت خود را از طريق تلفن 197 که به صورت شبانه روزی فعال است، به اين فرماندهی اطلاع دهند. 

انتهای پیام/آ

برخورد پلیس با متهمان کالای قاچاق در شیروان

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.