سه میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی و تکمیل گلزار‌های شهدای شهرستان بن اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ کمال اکبریان فرماندار بن در کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، از اختصاص سه میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی و تکمیل گلزار‌های شهدای این شهرستان خبر داد.

وی گفت: این میزان اعتبار برای ساماندهی گلزار شهدای گمنام شهر بن و همچنین گلزار‌های شهدای روستا‌های تومانک، باغ محمد، یان‎چشمه و تکمیل ساختمان اداره بنیاد شهید شهرستان بن اختصاص یافت.

اکبریان ادامه داد: از مجموع ۱۱ گلزار شهدای این شهرستان که بیش از سه شهید دارند، هشت گلزار ساماندهی شده و عملیات اجرایی ساماندهی سه گلزار دیگر هم در حال تکمیل است.

اکبریان اضافه کرد: از مهم‎ترین برنامه‌های حوزه ایثار و شهادت طی سال جاری در شهرستان بن، برگزاری هشت یادواره شهید، پایان عملیات اجرایی گلزار شهدای روستا‌های حیدری و لارک، راه اندازی مرکز مشاوره امور ایثارگران، جمع آوری آثار تمامی شهدای شهرستان به صورت فیلم و عکس، برگزاری همایش روز جانباز، واگذاری زمین و پرداخت ۳۰ فقره تسهیلات مسکن به فرزندان شهدا و ایثارگران می‌باشد.

به گفته وی؛ شهرستان بن بیش از ۴۰۰ شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

بن از شهرستان‌های ۹ گانه چهارمحال و بختیاری، با بیش از ۲۸ هزار نفر جمعیت می‌باشد که مرکز آن (شهر بن) در فاصله ۲۵ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/م

ساماندهی گلزار‌های شهدا در شهرستان بن

برچسب ها: ایثارگران ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار