رییس بیمارستان ولیعصر (عج) خرمشهر گفت: با توجه به تعداد تخت های فعال کنونی ، بیمارستان ولی عصر(عج) خرمشهر به 244 پرستار نیاز دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛حسین ولایی رییس بیمارستان ولیعصر (عج) خرمشهر به مناسبت روز پرستار شمار کادر پرستاری بیمارستان ولیعصر( عج) خرمشهر را 236 نفر عنوان کرد و افزود: به منظور جبران کمبود نیروی پرستار به کادر پرستاری بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر، امسال 25 نیرو در قالب جذب، خرید خدمت، و نیروهای طرحی به کادر پرستاری این بیمارستان اضافه شد.

وی با بیان اینکه شرایط این بیمارستان نسبت به 2 سال گذشته از لحاظ نیروی پرستاری بهتر شده گفت: 20 نیروی کمک پرستار جدید نیز تا پایان امسال جذب می شوند.

ولایی از جذب نیروهای پرستار همزمان با راه اندازی بخش اورژانس خبر داد و افزود: با راه اندازی اورژانس جدید بیمارستان ولیعصر(عج)، این بخش نیاز به 80 نیروی پرستار دارد که برای تامین این نیروها پیگیری لازم انجام شده است.

وی، گفت: با توجه به اینکه بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر تنها بیمارستان این شهرستان است و از طرفی کمبود نیروی پرستار، در ارزیابی انجام شده درصد رضایت از عملکرد کادر پرستاری رقمی بیش از 90 درصد بوده است.

ولایی افزود: امسال کبری موذن پرستار پرتلاش و باسابقه بیمارستان ولی عصر(عج) خرمشهر ، به عنوان پرستار نمونه دانشکده علوم پزشکی آبادان در سطح کشور معرفی شد.

انتهای پیام /د

بیمارستان خرمشهر نیروی پرستار نیاز دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.