بالان صنعت در ایستگاه چهاردهم دسته یک فوتسال به رعد پدافند هوایی مشهد رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته ۱۴ لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های کشور ساعت ۱۶ روز جمعه ششم بهمن ماه رعد پدافند هوایی امام رضا میزبان بالان صنعت شیراز است.

این دیدار برای هر ۲ تیم از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که نماینده فارس با ۵ برد، یک تساوی، ۵ شکست و کسب ۱۶ امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی گروه دوم لیگ دسته یک قرار دارد و در صورت پیروزی در این بازی و توقف مبل کریمی البرز، امید‌های خود را برای صعود به مرحله نهایی این مسابقات زنده نگه می‌دارد.

رعد پدافند هوایی مشهد هم که با ۷ برد، ۳ تساوی،۲ شکست و ۲۴ امتیاز جایگاه دوم را در اختیار دارد به هیچ عنوان دوست ندارد قافیه را مقابل بالان صنعت ببازد و برای کسب هشتمین برد این فصل خود گام به این دیدار خواهد گذاشت.

قضاوت این مسابقه را محمد تیموری از گلستان و امیر باقری از اصفهان بر عهده خواهند داشت.

تیم رعد پدافند هوایی امام رضا در هفته گذشته شرایط مناسبی را تجربه نکرد و محسن رمضانی سرمربی این تیم، بدلیل مشکلات قلبی از کار خود استعفا کرد.

رمضانی علی‌رغم اینکه کارنامه قابل قبولی در تیم رعد پدافند هوایی مشهد داشت، اما به دلیل فشار‌های عصبی و مشکلات قلبی، به ناچار از هدایت تیمش استعفا کرد.

در هفته ۱۳، بالان صنعت در دیداری جذاب و پر برخورد که خالی از حاشیه نبود ۳ بر یک صدرنشین گروه دوم اهورا بهبهان را شکست داد و رعد پدافند هوایی امام رضا مشهد ۵-یک میزبانش ساکا پخش سقز را مغلوب کرد.

گفتنی است، بازی رفت تیم‌های بالان صنعت شیراز و رعد پدافند هوایی امام رضا با نتیجه تساوی پرگل ۴ بر ۴ خاتمه یافت.

تیم رامک دیگر نماینده استان فارس در هفته ۱۴ استراحت خواهد داشت.

انتهای پیام/ن

مصاف تیم بالان صنعت و رعد پدافند هوایی مشهد در لیگ دسته یک فوتسال

برچسب ها: لیگ دسته اول ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار