دبیرسازمان لیگ فوتسال گفت: مشکلات اقتصادی دلیل کناره گیری تاسیسات از لیگ فوتسال است و این امر کیفیت رقابت‌ها را پایین می‌آورد.

کاظم سلیمانی دبیر سازمان لیگ فوتسال در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره بحث انصراف تیم تاسیسات دریایی از رقابت های فصل آینده لیگ برتر فوتسال بیان کرد: باشگاه تاسیسات دریایی تاکنون به صورت مکتوب این موضوع را به سازمان لیگ اطلاع نداده است و ما تنها از رسانه ها متوجه شدیم که قصد کناره گیری از لیگ برتر فوتسال را دارد. به هیچ وجه علاقه ای به تحقق این امر نداریم و در کنار صحبت با مسئولان باشگاه تاسیسات دریایی از علی کفاشیان هم به عنوان سرپرست کمیته فوتسال می خواهیم تمهیداتی در نظر بگیرد تا این تیم به فعالیت هایش ادامه دهد.

او ادامه داد: متاسفانه چند سالی است تیم هایی مانند تام ایران خودرو، شن سا ساوه، ارم کیس قم، ماهان تندیس قم و فولاد ماهان اصفهان به دلیل مشکلات اقتصادی از لیگ فوتسال کنار می روند و این موضوع دست سازمان لیگ و کمیته فوتسال هم نیست. البته کناره گیری این تیم ها برای ما نگران کننده است و باید امیدوار بمانیم با بهبود وضعیت اقتصادی کشورمان باشگاه ها هم بتوانند تیمداری خود را در لیگ ادامه دهند.

دبیر سازمان لیگ فوتسال ایران خاطرنشان کرد: باید راه های درآمدزایی برای تیم ها فراهم شود. مدیران باشگاه ها هم باید این موضوع را پیگیری کنند چراکه هرآنچه از دستمان برآید برای کسب درآمد باشگاه های فوتسال انجام می دهیم. مهدی تاج و علی کفاشیان به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال و سرپرست کمیته فوتسال هم برای خودکفایی مالی باشگاه ها با مسئولان ذی ربط مذاکره می کنند اما زمانیکه کاری از دست ما برنیاید و مسئولان باشگاه ها هم تمایلی به تیمداری نداشته باشند نمی توانیم آن ها را مجبور به این کار کنیم.

او درمورد تاثیر کناره گیری تیم هایی مانند تاسیسات دریایی از لیگ برتر فوتسال در کیفیت این رقابت ها تصریح کرد: طبیعی است در صورت کناره گیری این تیم پرمهره و ریشه دار کیفیت لیگ کاهش می یابد و به همین دلیل مخالف سرسخت جدایی تاسیسات از لیگ برتر هستیم چراکه این باشگاه در بخش بانوان هم تیمداری می کند. دعا می کنم که این اتفاق رخ ندهد و از مسئولان هم خواهش می کنم بیشتر به فکر تیم های فوتسال باشند.

سلیمانی درباره زمان شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال بیان کرد: زمان برگزاری رقابت های فصل آینده فوتسال در نشست آتی سازمان لیگ مشخص می شود.

انتهای پیام/

اظهارات دبیرسازمان لیگ فوتسال درباره کناره گیری تاسیسات دریایی از لیگ برتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار