مراسم توديع و معارفه ایمان کریمی قاسمی مدير جهاد كشاورزی شهرستان رابر برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،طی حکمی از سوی مهندس عباس سعیدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان، ایمان کریم قاسمی به عنوان سرپرست مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رابر منصوب و از خدمات حمید محمدی نژاد مدیر سابق قدردانی بعمل آمد.


این مراسم با حضور فرماندار و امام جمعه شهرستان رابر، معاون بهبود توليدات گیاهی سازمان، مدیران بازرسی، حراست، امور شهرستان ها در محل فرماندرای شهرستان برگزار شد.


در این مراسم مهندس محمد رضا پور خاتون معاون بهبود تولیدات گیاهی گفت: برای ساماندهی مسائل و مشکلات بخش کشاورزی همه باید احساس مسئولیت کنیم و مطمئناً این سازمان به تنهایی نمیتواند مشکل را حل کند.


وی ضمن اعلام این مطلب که برنامه های این سازمان آب محور است و نگاه ویژه به آب و مدیریت آن از اهم توجه این سازمان است، افزود: استان کرمان استعداد مناسبی برای کشت و فراوری گیاهان دارویی دارد ضرورت دارد بر این مسئله مهم توجه خاصی شود.


در این مراسم علیدادی فرماندار شهرستان رابر گفت: 60 درصد اشتغال شهرستان رابر در بخش کشاورزی و دامپروری است با تغییر الگوی کشت و جایگزین نمودن محصولات با نیاز آبی کم می توان اقتصاد کشور را در بخش کشاورزی ساماندهی کرد.


وی گفت: خوشبختانه تسهیلات 6% برای کشاورزان وجود دارند که این فرصت مناسبی برای توسعه زیر ساختهای بخش کشاورزی می باشد.


علیدادی ضمن تاکید بر آموزش نیروی انسانی گفت: فلسفه وجودی جهاد کشاورزی توانمند سازی علمی کشاورزان است.

انتهای پیام/ی

تودیع و معارفه در جهاد کشاورزی استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.