معاون رئیس‌جمهور آمریکا که اکنون در سرزمین‌های اشغالی به سر می‌برد با رئیس رژیم صهیونیستی دیدار و گفتگو کرد.

ادعای معاون ترامپ: زمان تغییر توافقنامه هسته‌ای ایران فرارسیده است!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، مایک پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا که در چارچوب سفر دوره‌ای خود به خاورمیانه اکنون در سرزمین‌های اشغالی به سر می‌برد، در دیدار با «رووین ریولین»، رئیس رژیم صهیونیستی گفت: ما در مبارزه با اسلام افراطی در کنار اسرائیل ایستاده ایم. پنس افزود: سفر من به قدس پایتخت اسرائیل (!) بسیار اهمیت دارد.

معاون رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد: ما در مبارزه با تروریسم در کنار شما (رژیم صهیونیستی) هستیم و این پیام را ارسال کردیم که زمان تغییر توافقنامه هسته‌ای ایران فرارسیده است.

وی گفت: رئیس‌جمهور ترامپ این مسئله را  اعلام کرده است که اگر متحدانمان به ما نپیوندند، ما فورا از توافقنامه هسته‌ای خارج خواهیم شد.

معاون رئیس‌جمهور آمریکا در ارتباط با توافق هسته ای ایران اعلام کرد: جامعه اروپا باید تصمیم بگیرد یا با آمریکا همگام شود یا در توافق هسته ای که کاملا ناقص است (!) باقی بماند.

رئیس رژیم صهیونیستی نیز در این دیدار اعلام کرد: از اقدامات آمریکا به نفع اسرائیل قدردانی می کنیم. به تصمیم دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل افتخار می کنیم. به پایبندی معاون رئیس جمهور آمریکا به سخنانش و عملی کردن آنها افتخار می کنیم.

انتهای پیام/

 

دیدار و گفتگوی معاون رئیس‌جمهور آمریکا با رئیس رژیم صهیونیستی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۹ ۰۴ بهمن ۱۳۹۶
خدا بهشون عقل بده
آخرین اخبار