نمایندگی عرضه محصولات کانون پرورش فکری در آذربایجان غربی، مسابقه بزرگ کتابخوانی " سفیر دانایی " را در مدارس استان برگزار می کند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛  گفت: توسعه کتابخوانی را از اهداف مسابقه بزرگ «سفیر دانایی» برشمرد و گفت: مسابقه سفیر دانایی با مشارکت آموزش و پرورش و با موضوعات علمی، داستانی، دینی و آموزش خردسالان برگزار می شود.

جواد زاهدی در خصوص شیوه برگزاری مسابقه اظهار کرد: نمایندگان توزیع در ارومیه و شهرستان‌ها با همراهی معاونین پرورش مدارس کتاب‌ها را به دانش‌آموزان معرفی کرده و هر دانش‌آموز با خلاصه نویسی یک کتاب به انتخاب خود در این مسابقه شرکت می‌کند.

وی اضافه کرد: در پایان مسابقه  به 10 خلاصه‌نویسی به قید قرعه جوایز نفیسی اهدا خواهد شد. همچنین برای سه برگزیده اول به قید قرعه کارت هدیه به ترتیب به ارزش10 میلیون ریال، 6 میلیون ریال و چهار میلیون ریال هداء می شود.

زاهدی با بیان اینکه مسابقه سفیر دانایی از اول بهمن ماه  در سطح استان آغاز شده و 26 ام ماه جاری به پایان می رسد گفت: قرعه کشی مسابقه کتابخوانی سفیر دانایی روز 28 ماه جاری در فروشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی هر شهرستان با حضور شرکت‌کنندگان و معلمان مدارس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ح

کانون پرورش فکری آذربایجان غربی مسابقه سفیران دانایی را در مدارس این استان برگزار می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.