ششمین دوره آیین جشن فارغ‌التحصیلی واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد با شرکت 250 فارغ‌التحصیل در رشته‌های کارشناسی، ارشد و دکترا برگزار شد.

ششمین دوره جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان علوم تحقیقات برگزار شدبه گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان تحصیلات تکمیلی نیم‌سال آخر واحد علوم تحقیقات صبح امروز در کتاب‌خانه مرکزی این دانشگاه با شرکت 250 فارغ‌التحصیل برگزار شد.

در این جشن فارغ‌التحصیلانی از سه مبدا کارشناسی، ارشد و دکترای این واحد حضور داشتند.

گفتنی است؛ در این جشن 90 درصد فارغ‌التحصیلان  را دختران به خود اختصاص داده‌اند، همچنین در پایان این مراسم دانشجویان قسم‌نامه‌ای را در پیشگاه پروردگار و در حضور مسئولان و اساتید این واحد قرائت کردند.

متن قسم‌نامه دانشجویان دانشگاه علوم تحقیقات

بسم‌الله الرحمان الرحیم اینکه برای پرداختن مسئولیتی خطیب آماده هستم از نخستین قدم با ایمانی کامل و اعتقادی تمام به آفریننده بزرگ جهان هستی به کتاب آسمانی خود سوگند یاد می‌کنم و در پیشگاه کبریایی و با عظمت خداوند متعادل پیمانی استوار می‌بندم و او را بر عهد و میثاق پایدار خود شاهد و گواه می‌گیرم. در انجام این وظیفه حساس کوتاهی ننمایم و انجام وظایف و خدمت به مردم و میهن اسلامی عزیز آنطور که شایسته مقام رفیع انسانیت است سعی و تلاش نمایم و به راه راست و درست و عطوفت انسانی گام بردارم و عزت و حرکت حرفه‌ام و مصلحت و مسئلت و منفعت مردم کشورم را در هر چیز برتر و مقدم بدانم، من به خداوند سبحان قسم یاد می‌کنم.

که در حرفه‌ام همواره راستی و صداقت را در پیش گیرم، مسئولیتی که به عهده گذاشته شده به نحو احسنت و با کمال دقت انجام دهم، من در برابر کتاب آسمانی خود سوگند یاد می‌کنم که به توسعه و پیشرفت رشته و حرفه‌ام کمک نموده و قبل از هر تصمیم تمامی جوانب مربوط به آن را در نظر بگیرم و افکار صحیح را با راه و روش صحیح انجام رسانم و در انجام وظیفه خود کوتاهی نکنم، اینک با پیمانی استوار این سوگندنامه را به عنوان سند شرافت فردی خویش با قلم عشق و خدمت به مردم امضا می‌نمایم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار