ریابکوف: تشکیل کارگروه اروپا و آمریکا درباره برجام، نتیجه مثبتی ندارد

معاون وزیر خارجه روسیه تاکید کرد اقدام آمریکا و ۳ کشور اروپایی در تشکیل کارگروهی درباره برجام، نتیجه مثبتی به همراه نخواهد داشت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه، گفت: بازی‌های واشنگتن و سه کشور اروپایی درباره توافق هسته‌ای ایران (برجام)، تاثیری بر تعهدات ما در اجرای این توافقنامه نخواهد داشت.

او افزود: اقدام واشنگتن و سه کشور اروپایی در تشکیل کارگروهی درباره توافقنامه هسته‌ای ایران، نتیجه مثبتی به همراه نخواهد داشت.

روز گذشته رکس تیلرسون، وزیر امور خارجه آمریکا، در حالی که در کنار بوریس جانسون، همتای انگلیسیِ خود، ایستاده بود، در بخشی از اظهاراتش در برابر خبرنگاران گفت: «ما کارگروهی داریم که تأسیس شده است و به نظر من، دیدگاهی مشترک قطعاً در میان سه کشور اروپایی (انگلیس، فرانسه و آلمان) وجود دارد مبنی بر این که بخش‌هایی از برجام، یا برخی از عرصه‌ها در خصوص رفتار ایران وجود دارد، که باید به آن رسیدگی شود و به ویژه به مسئله برنامه‌های موشک‌های بالستیک آنان (ایرانیان) و به نگرانی‌های ما در خصوص انقضای برجام و قید و شرط‌هایی (بند‌هایی از برجام) که مربوط به انقضای آن است.»

انتهای پیام/

واکنش ریابکوف به تصمیم غربی‌ها برای تشکیل کارگروهی درباره برجام

برچسب ها: روسیه ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار