علیخانی گفت: در بخش تولید با معمایی روبرو هستیم که سال‌هاست بی جواب مانده و هر سال فقط با افزایش تولیدات ضررده روبرو می‌شویم.

بخش تولید در سینما معمایی بی‌جواب استعبدالله علیخانی تهیه‌کننده سینما، درباره علت افزایش تولیدات سینمایی با وجود اینکه اکثر آنها در زمان اکران متضرر خواهند شد، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: نمی‌دانم این پول‌هایی که صرف فیلم‌های ضررده می‌شود، از کجا و چرا وارد سینما می شوند. نمی‌دانم صاحبان این پول‌ها با چه فکر و هدفی به سینما ورود می‌کنند؟!

وی افزود: اگر توجه کنید اکثر تولیدات سینمای ما به بخش هایی ربط دارد که مشخص نیست، از کجا آمده اند و رابطه شان با سینما چیست. تولیدات کمی به بخش خصوصی حرفه‌ای پیوند می‌خورد؛ و گرنه هیچ عقل سلیمی نمی‌گوید با علم به اینکه 90 درصد سرمایه در تولیدهای سینمایی، رو به نابودی می رود باز هم این چرخه پررنگ تر شود!

این تهیه‌کننده ادامه داد: جالب اینجاست واژه‌هایی مانند فیلم‌سوزی و ... هم از دل چنین اتفاق هایی بیرون می آید. در کل ما با معمایی روبرو هستیم که سالهاست بی جواب مانده و هر سال با این وضعیت، با افزایش تولیداتی روبرو می شویم که اکثرشان به ضرر مالی ختم می شوند.


انتهای پیام/

نظر تهیه‌کننده سینما درباره تولیدات سینمایی ضرر ده

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار