دونده المپیکی کشورمان گفت: وقتی در کنار ورزشکاران خوب تمرین کنم، پیشرفت می کنم.

محمد جعفر مرادی دونده المپیکی کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد آخرین وضعیت اش بیان کرد:در نظر دارم امشب(سه شنبه) به همراه مربی‌ام کریمی به کنیا بروم و نزدیک به سه ماه در آنجا تمرین کنم و فدراسیون هم موافق این موضوع است و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

او درباره حضورش در اردوی کنیا گفت: اگر بتوانم با دوندگان کنیایی تمرین کنم، در واقع رقبای خوبی را در کنارم خواهم داشت و این مسئله در بلند مدت حتی می تواند منجر به مدال المپیک هم بشود. وقتی در کنار ورزشکاران خوبی تمرین کنی، راحت می توان پیشرفت کرد. در واقع تمرین،تمرین  و فقط تمرین در کنار دوندگان سطح بالا منجر به پیشرفت می‌شود. به طور مثال دوندگان عربی حاشیه خلیج فارس تا چند سال گذشته جزء ورزشکاران درجه پایین آسیا محسوب می شدند اما با برنامه ریزی مدونی که مسئولان فدراسیون آن کشورها انجام دادند و دوندگان شان برای تمرین راهی بهترین کمپ های اروپا و آفریقا شدند توانسته اند در این چند سال اخیر در رقابت های مختلف جهانی و بین المللی به نتایج قابل توجهی برسند.

دونده المپیکی کشورمان در ادامه گفت: تمرین ماراتن خیلی خسته کننده است. هر کسی که وارد این ماده می‌شود، فرار می کند. چون متاسفانه زیاد در کشور ما به این رشته زیاد اهمیت داده نمی شود و به همین علت دوندگان ترجیح می دهند تا زیاد در ماراتن فعالیت نکنند  و روی به رشته های دیگر بیاورند.

مرادی درباره اینکه آیا فدراسیون از او حمایت مالی می کند یا خیر،پاسخ داد: اینطور نیست، فدراسیون تنها کارهای اعزام من به مسابقات را انجام می دهد و بقیه کارها اعم از حمایت مالی و سایر موارد را خودم انجام می دهم.البته با وجود این طبق صحبت‌های انجام گرفته میان من و فدراسیون قرار شده از این به بعد کمک کنند تا با آرامش و بدون دغدغه خاصی تمریناتم را برای حضور در بازی های آسیایی جاکارتا پیگیری کنم و قول می دهم در صورتی که خواسته هایم عملی شود تمام سعی ام را می کنم تا برای کشورم در مسابقات پیش رو بهترین نتیجه را کسب کنم.

دونده ماراتن کشورمان در پاسخ به این سوال که پس از اردوی کنیا چه برنامه ای مدنظرش است،اظهار داشت:پس از پایان اردوی کنیا برنامه ام این است که با آمادگی که در کنیا بدست می آورم در مسابقات انتخابی قهرمانی جهان شرکت کنم تا بتوانم با ثبت رکوردی مطلوب جواز حضور در رقابت های معتبر را بدست بیاورم.

انتهای پیام/

اظهارات مرادی درباره حضورش در اردوی کنیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار