فرماندار بندرگز از بهره برداری از بیش از ۳۰ طرح عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ حسین احمدی فرماندار بندرگز در نشست ستاد دهه فجر این شهرستان که با حضور روسای ۱۶ کمیته برگزار شد گفت: در دهه فجر امسال ۲۴ طرح عمرانی با اعتباری نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان در سطح شهرستان بندرگز به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: همچنین ۱۱ طرح اقتصادی و اشتغالزا با اعتبار ۲ و نیم میلیارد تومان و ایجاد اشتغال برای ۴۰ نفر هم از طرح‌های قابل بهره برداری در دهه فجر است.

احمدی اضافه کرد: آغاز عملیات اجرایی طرح گردشگری مربوط به شرکت ایرانی عمانی آرمان طبیعت در ساحل بندرگز و راه اندازی مجدد یک واحد صنعتی غیر فعال با اشتغال ۱۰۰ نفر در شهرک صنعتی بندرگز از دیگر طرح‌های قابل بهره برداری در این دهه است.

وی در ادامه گفت: غبار روبی مزار شهدا، پیاده روی کارکنان دولت، اجرای متمرکز زنگ پیروزی انقلاب اسلامی، گردهمایی روحانیون و تشکل‌های مذهبی نیز از دیگر برنامه‌های این دهه است.

احمدی در پایان گفت: همچنین از دیگر برنامه‌های برنامه ریزی شده نشست بانوان و جوانان، پیاده روی بزرگ خانوادگی، افتتاح متمرکز طرح اقتصادی و اشتغالزایی شهرستان و برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن است.

انتهای پیام/ق
 
 

بهره برداری از  طرح های عمرانی و اقتصادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.