ارتش سوریه در ادامه پیشروی‌های خود در حومه جنوبی استان ادلب، با شکست گروه تروریستی جبهه النصره، بر شهرک مهم و راهبردی ابوالضهور مسلط شد.

شهرک راهبردی ابوالضهور آزاد شدبه گزارش حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ منابع میدانی امروز سه شنبه 3 بهمن‌ماه اعلام کردند که ارتش سوریه با پشتیبانی گروه های دفاع مردمی، کنترل شهرک راهبردی ابوالضهور در استان ادلب که یکی از مقرهای مهم گروه تروریستی جبهه النصره بود را به دست گرفت و خسارت و تلفات سنگینی به عناصر این گروه تروریستی - تکفیری وارد کرد.

ارتش سوریه با پشتیبانی گروه های دفاع مردمی، چهار روز پیش نیز کنترل فرودگاه نظامی ابوالضهور در استان ادلب را به دست گرفت و خسارت و تلفات سنگینی به عناصر گروه تروریستی - تکفیری جبهه النصره وارد کرد.

فرودگاه راهبردی ابوالضهور مدت سه سال در اشغال گروه‌های تروریستی قرار داشت.

پیشروی های ارتش سوریه و نیروهای هم پیمان از سمت 'تل الضمان – الحاضر' و با آزاد سازی فرودگاه نظامی ابوالضهور سبب شده بیش از 100 روستا و شهرک در استان های ادلب، حماه و حلب به محاصره ارتش سوریه در آید و بخشی از آن آزاد شود.

سوریه حدود هفت سال است با دلیل حضور گروه های مسلح و تروریستی همچون داعش و جبهه النصره که از سوی غرب و برخی کشورهای منطقه حمایت می شوند، با بحران روبرو است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۹ ۰۳ بهمن ۱۳۹۶
مرگ بر امریکا
مرگ بر السعود واسرائیل
آخرین اخبار