عضو حزب موتلفه گفت: متهم کردن ایران به وسیله عربستان ماحصل موفقیت‌هایی است که ما در تحولات اخیر منطقه به دست آورده‌ایم.

متهم کردن ایران  توسط عربستان ماحصل موفقیت‌هایی است که ایران در تحولات اخیر منطقه به دست آورده استحسن لاسجردی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در واکنش به ادعای عادل الجبیر وزیر امور خارجه عربستان علیه ایران در مسئله یمن گفت:‌ محکوم کردن ایران در کمک تسلیحاتی به یمن موضوع تازه ای نبوده  و عربستان به دلایل سیاسی مختلفی سعی دارد تا ایران را به یمن وصل کند.

وی افزود: عربستان به عنوان نیروی مهاجم علیه مردم بی‌دفاع و اشخاصی که جنگ کلاسیک را نمی‌دانند وارد میدان شد اما نتوانست علی رغم امکانات خود بر آ‌نها پیروز شود.

لاسجردی تصریح کرد: در منازعات منطقه‌ای، ایران و عربستان نبرد نانوشته‌ای دارند و به رقابت‌های دیپلماتیک و امنیتی می‌پردازند لذا عربستان تلاش می‌کند که در تحولات منطقه از طریق سرمایه گذاری به آورده مثبتی علیه ایران  دست پیدا کند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بیان کرد:‌ عربستان در تحولات کشورهای منطقه نتوانسته تاکنون به موفقیتی دست پیدا کند لذا متهم کردن ایران ماحصل موفقیت‌هایی است که ایران در تحولات اخیر منطقه به دست آورده است.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: عربستان ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار