مرکز روسی آشتی گروه‌های سوری اعلام کرد آماده ارائه خدمات بشردوستانه به آوارگان عفرین است و قصد دارد غذا و ملزومات روزانه را در آینده نزدیک به آنان برساند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از ایتارتاس؛ مرکز روسی آشتی گروه‌های سوری اعلام کرد آماده ارائه خدمات بشردوستانه به آوارگان عفرین است و قصد دارد غذا و ملزومات روزانه را در آینده نزدیک به آنان برساند.

این مرکز اعلام کرد در تلاش است در منطقه عاری از مناقشه از ناحیه عفرین تا شمال استان حلب سوریه، در آینده نزدیک کمک‌هایی به تل رافت ارائه دهد؛ و کمک‌های غذایی، آب آشامیدنی و ملزومات روزمره را نیز در آینده نزدیک به آن‌ها برساند.

بیش از دو تن کمک‌های انسان دوستانه به ساکنان منطقه مرات در استان دیرالزور تحویل شده است. به ۱۸ نفر از ساکنان منطقه صالحیه کمک پزشکی ارائه شده است. همچنین در مجموع ۱۷۵ کیلوگرم غذای کودک به کلینیک دانشگاهی حلب ارسال شده است.

بنابه اعلام این مرکز، در طول روز اول بالغ بر ۱۸۲ نفر به خانه هایشان بازگشته اند. افسرانی از مرکز هماهنگی ترکیه، ایران و روسیه موارد نقض آتش بس را توسط افراد مسلح در استان‌های لاذقیه و درعا ثبت کرده اند.

انتهای پیام/

روسیه برای آوارگان عفرین در سوریه کمک‌های غذایی ارسال می‌کند

برچسب ها: روسیه ، خاورمیانه ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار