برای نخستین بار سامانه منام برای مشارکت مردم در نام گذاری معابر شیراز راه اندازی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مهدی حاجتی رئیس شورای نامگذاری معابر شهر شیراز در حاشیه صحن علنی شورای شهر شیراز گفت: با راه اندازی سامانه منام از این پس نامگذاری معابر شیراز از حالت کاغذی خارج می‌شود و مردم می‌توانند از طریق این سامانه در نام گذاری معابر شهرشان سهم داشته باشند.

وی با بیان اینکه این سامانه برای اولین‌بار در شیراز راه‌اندازی شده است، بیان کرد: شهرداری شیراز از طریق این سامانه پیشنهاد‌ها و تقاضا‌های نامگذاری معابر و یا تغییر نام‌ها را در شیراز بررسی می‌کند و متناسب با ضرورت به متولیان مربوط ارجاع خواهد داد.

حاجتی افزود: با راه اندازی سامانه منام Monam دیگر نیازی به مراجعه حضوری افراد و یا مکاتبات کاغذی نیست و فرآیند نامگذاری معابر با همراهی و پیشنهاد‌ها شهروندان دنبال خواهد شد.

عضو شورای شهر شیراز با اشاره به اینکه به احترام برخی از شهروندان که امکان دسترسی به فضای مجازی و الکترونیکی را ندارند، مکاتبات کاغذی در این بخش به صورت کامل حذف نشده است.

وی اظهار کرد: شورای نامگذاری در نامگذاری‌های جدید به جنگ باور‌های عمومی نخواهد رفت.

وی جلوگیری از مشابهت اسمی در نامگذاری‌های معابر و خیابان‌های هم نام و مشخص شدن معابر بدون نام را از ویژگی‌های این سامانه برشمرد و تصریح کرد: شهروندان از طریق کد رهگیری که سامانه در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد، می‌توانند سیر مراحل پیشنهاد‌های خود را در سامانه http://monam.shiraz.ir/ دنبال کنند.
انتهای پیام/ر

 نامگذاری معابر شیراز از حالت کاغذی خارج می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار