استاندار لرستان از تدوین برنامه عملیاتی پیشبرد پروژه‌های مهم در توسعه لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ تهیه برنامه عملیاتی پیشبرد پروژه‌های مهم لرستان به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، پس از مطالعه و بررسی‌های انجام گرفته برنامه عملیاتی پیشبرد پروژه‌های دارای نقش کلیدی و مهم در جهت توسعه استان تهیه شد.

خادمی از بدو ورود به استان اعلام کرد که به دنبال ثبت پروژه‌ای خاص به نام خودش نیست، لذا شروع به مطالعه و بررسی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان کرد.

استاندار لرستان هدف اصلی و اولویت کاری خود را بر ضرورت به اتمام رساندن پروژه‌های کلیدی و نیمه‌کاره عنوان کرده است؛ لذا پس از بررسی و نیز استفاده از کارشناسان و متخصصان، پروژه‌های مهم و کلیدی که متناسب با شرایط و ظرفیت‌های موجود هستند، ۱۰۴ پروژه را در استان مشخص کرد؛ بنابراین پس از تهیه برنامه عملیاتی پیشبرد پروژه‌های دارای نقش کلیدی به تفکیک شاخص‌هایی برای دستگاه‌های اجرایی تعریف شد که باید طبق برنامه اعلام شده اقدام کنند.

خادمی گفت: در صورت به بهره‌برداری رسیدن این پروژه‌ها شاهد تحول جدی و عظیمی در توسعه استان خواهیم بود

استاندار لرستان با انتشار این برنامه به همراه ۱۰۴ پروژه کلیدی و مهم از همه فرهیختگان، متخصصین و اهل‌فن، جوانان، خبرنگاران، رسانه‌ها و همه صاحب‌نظران دعوت می‌کند با نقطه نظرات خود در راه توسعه و شکوفایی استان گام بردارند.

انتهای پیام/د

تهیه برنامه عملیاتی پیشبرد پروژه‌های مهم لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.