رئیس اداره کل بحران استانداری تهران گفت: احداث پارک‌های چند منظوره‌ برای اسکان مردم در مواقع بحران اولویت اول اداره کل بحران استانداری تهران است.

احداث پارک‌های چند منظوره‌ اولویت اول در رویکرد مقابله با بحرانبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین الماسی رئیس اداره کل بحران استانداری تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه 14 کار گروه برای رسیدگی به مواقع بحران تشکیل شده است، گفت: استان‌های معین را مشخص کرده‌ایم و تجهیز این استان‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی افزود:استاندار تهران به تمام فرمانداران‌ دستور داده و تکلیف کرده است تا گزارش تجهیز منابع خود را به صورت روزانه تحویل دهند.

 الماسی  در ادامه افزود: مکان‌هایی را برای اسکان اضطراری پیش بینی کرده‌ایم و باید همواره آماده باشیم چراکه حادثه خبر نمی‌ کند.

 وی با اشاره به پارک‌های چند منظوره‌ گفت: اولویت ما احداث پارک‌های چند منظوره‌ است که در وهله اول تفرج‌گاه هستند و در وهله دوم مکانی برای اسکان مردم در مواقع بحران هستند.

 رئیس اداره کل بحران استانداری تهران درباره وضعیت تهران گفت: با شناختی که به نجفی شهردار تهران دارم، مطمئنم وضعیت تهران هیچ جای نگرانی ندارد.

 الماسی با اشاره به اینکه مقیمی‌ نامه‌ای به رحمانی فضلی‌ داده است، گفت: برای استان تهران تصمیمات خوبی گرفته شده است  و 80 درصد از آن‌ها به مرحله اجرا رسیده‌اند.

 انتهای پیام/

صحبت های رئیس اداره کل بحران استانداری تهران در جلسه شورای استان تهران در تاریخ دوم بهمن ماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار