مدیرکل میراث فرهنگی فارس از نمایش توانمندی‌های استان دریازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ مصیب امیری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس گفت: مشاهیر استان فارس در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران معرفی می‌شوند.

وی افزود: در نمایشگاه امسال علاوه بر معرفی جاذبه‌های گردشگری استان به عرضه ظرفیت‌های استان در حوزه‌های مختلف نیز پرداخته‌ایم.

امیری ادامه داد: غرفه استان فارس در این نمایشگاه ۲۰۰ متر مربع و با طراحی کاخ تچر مجموعه جهانی تخت جمشید است و در این غرفه ۷ کانتر با عناوین گردشگری تاریخی و فرهنگی، گردشگری سلامت، گردشگری ورزشی، گردشگری زیارت و مذهبی، جامعه هتلداران استان فارس، اقامتگا‌های بوم‌گردی استان فارس و شهرداری شیراز در نظر گرفته شده است.

وی به اجرای برنامه‌های شاخص استان فارس در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران اشاره کرد و گفت: در نمایشگاه امسال چهار هنرمند استان با پوشش و گریم ملاصدرا، لطفعلی صورتگر، کریم خان زند و شاپور ساسانی به توضیح پیرامون شخصیت و زندگی‌نامه آن‌ها برای مردم می‌پردازند.

امیری اظهار کرد: در محوطه باز نمایشگاه نیز دو سیاه چادر عشایر برای تبلیغ گردشگری روستایی- عشایری و عرضه محصولات خود بر پا می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی فارس تصریح کرد: معرفی صنایع دستی و سوغات استان، اجرای موسیقی محلی و آیینی، رونمایی از کتاب رویای سرزمین پارس، رونمایی از سه کتاب با مضمون گردشگری و کودک، معرفی لباس‌های آئینی استان فارس و پژوهش‌های صورت گرفته در این زمینه از برنامه‌های متنوع استان است.
انتهای پیام/ر

نمایش توانمندی‌های استان فارس دریازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار