مدیر جهاد کشاورزی بابل از شناسایی ۱۰ مورد تغییر کاربری غیر مجاز در بیش از ۸۴ هزار متر مربع از زمین‌های زراعی و باغی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید احمد طاهری مدیر جهاد کشاورزی بابل گفت: به منظور صیانت از عرصه‌های تولید در بخش کشاورزی اکیپ گشت ویژه اراضی و سامانه ۱۳۱ مدیریت جهاد کشاورزی بابل دی ماه امسال ۱۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در زمین‌های زراعی و باغی در ۱۰ روستای این شهرستان شناسایی کردند.

وی افزود: در این عملیات ۸۴ هزار و ۴۶۰ مترمربع از زمین‌های کشاورزی شناسایی و با تسلیم اخطار کتبی از تغییرکاربری این زمین‌ها جلوگیری شد.

مدیر جهاد کشاورزی بابل گفت: سامانه ۱۳۱ آماده دریافت گزارش‌های مردمی، تخلفات، پیشنهادات و انتقادات در حوزه تغییرکاربری زمین‌های کشاورزی و باغ‌ها است.

طاهری افزود: این مدیریت در ایام تعطیلات نیز آمادگی دریافت گزارش‌های مردمی در حوزه تغییر کاربری اراضی و باغ ها، جلوگیری از تفکیک و خرد کردن زمین‌های کشاورزی، استفاده غیرمجاز از اراضی واگذاری، اراضی کشاورزی رها شده و سایر موارد برای حفاظت از اراضی کشاورزی را دارد.

وی گفت: ۱۰ مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی به مساحت ۱۵ هزار و ۶۱۰ مترمربع آذرماه امسال توسط اکیپ گشت ویژه ۱۳۱ شناسایی شد.

انتهای پیام/آ

شناسایی تغییر کاربری بنای غیرمجاز در بابل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار