کلینیک‌های درمانی شهرستان‌های لردگان و فارسان، از پذیرش بیماران به دلیل پرداخت نشدن مطالبات پزشکان خودداری کردند.

به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ کلینیک‌های درمانی شهرستان‌های لردگان و فارسان، از روز گذشته یکشنبه اول بهمن ۹۶ و به دلیل پرداخت نشدن مطالبات پزشکان، از پذیرش بیماران خودداری کردند.

عدم پذیرش و درمان بیماران در کلینیک‌های درمانی این دو شهرستان، همچنان ادامه دارد.

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری در این باره گفت: تأخیر یک ساله در پرداخت بدهی و افزایش مطالبات مراکز درمانی از بیمه ها، از جمله تأمین اجتماعی و بیمه سلامت، دلیل اصلی عدم پذیرش بیماران توسط پزشکان است.

علیرضا اصغرزاده افزود: به منظور پاسخگویی به اعتراضات و پرداخت بدهی و مطالبات، امروز دوشنبه ۲ بهمن، نشستی با پزشکان تخصصی و عمومی استان در شهرکرد برگزار شد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر بر اساس تعرفه بخش دولتی، ۹۰ درصد هزینه‌های خدمات بستری و ۷۰ درصد هزینه‌های خدمات سرپایی را بیمه‌های پایه می‌پردازند.

به گفته اصغرزاده؛ سایر بیمارستان ها، اورژانس ها، مطب‌ها و مراکز درمانی در استان چهارمحال و بختیاری، بدون مشکل و در حال پذیرش و درمان بیماران هستند.

لردگان (مرکز شهرستان لردگان) در فاصله ۱۶۰ کیلومتری شهرکرد و فارسان (مرکز شهرستان فارسان) در فاصله ۳۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

انتهای پیام/خ

تأخیر یک ساله در پرداخت مطالبات پزشکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار