سرپرست تیم بادران گفت: در هر بازی که نادر دست نشان حضور دارد حاشیه‌هایی نیز بوجود می‌آید.

ایزد سیف الله پور سرپرست تیم بادران در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص دیدار روز گذشته تیم های بادران و ملوان بندرانزلی که با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید اظهار داشت: بازیکنان ما در بازی با ملوان انتظارات را برآورده نکردند و ما فرصت پیروزی در بازی خانگی را از دست دادیم و به کسب یک امتیاز بسنده کردیم.

وی با اشاره به اشتباهات داور این دیدار گفت: با تمام احترامی که برای داور قائل هستم اما معتقدم او در حد این بازی حساس نبود و انتظار می رفت یکی از داوران لیگ برتری این دیدار را قضاوت کند.

سرپرست تیم بادران با اشاره به اعتراض نادر دست نشان به عملکرد تیم داوری عنوان کرد: در این مورد نظر خاصی ندارم و فقط می گویم هر جا نادر دست نشان هست حاشیه هم هست.

وی در مورد سهمیه تیم های لیگ یکی که قرار است به لیگ برتر صعود کنند گفت: در حال حاضر تنها 2 تیم از لیگ یک به لیگ برتر صعود می کنند و این سهمیه برای لیگ فرسایشی ما کم است. امیدوارم مسئولان فدراسیون سهمیه تیم های دسته اولی را افزایش دهند.

سیف الله پور درباره هدف تیم بادران در ادامه رقابت های لیگ دسته اول بیان کرد: تساوی برابر ملوان مسئله عجیبی نیست و ما تاکنون نتایج خوبی کسب کرده ایم. ما به دنبال آن هستیم تا با ادامه این روند، جام قهرمانی را از آن خود کنیم.

 

انتهای پیام/

اظهارات سرپرست بادران در مورد بازی با ملوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار