رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه، از تمدید مهلت ثبت نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم تا ۶ بهمن ماه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاهحجت الاسلام مجید میرزایی  رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امورخیریه استان کرمانشاه  گفت:علاقمندان در ۴ رشته حفظ قرآن، ترجمه قرآن، معارف اهل بیت(ع) و آزمون الکترونیکی انس با قرآن می توانند با مراجعه به سایت quranedu.ir ثبت نام کنند.

وی  بیان کرد: تا کنون در استان کرمانشاه ۸ هزار و ۱۳۶ نفر جهت شرکت در این آزمون ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۶ هزار و ۲۶۸ نفر در مراکز قرآنی بقاع متبرکه و ادارات اوقاف و امورخیریه و ۱ هزار و۸۱۷ نفر از طریق موسسات ارشاد و تبلیغات اسلامی و ۵۲ نفر به صورت آزاد ثبت نام کرده اند.

حجت الاسلام میرزایی در ادامه به شهرستانهایی که بیشترین ثبت نام را داشتند اشاره کرد و بیان داشت: در این راستا به ترتیب شهرستانهای پاوه، اسلام اباد و کنگاور رتبه اول تا سوم را در ثبت نام قرآن آموزان به خود اختصاص داده است.

 

به گفته رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه ۷۵ درصد ثبت نامی ها در مراکز قرآنی بقاع متبرکه و ۲۵ درصد در مراکز ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات صورت گرفته است.

لازم به ذکر است؛ زمان برگزاری آزمون ۱۰ اسفند ماه ۹۶ می باشد و مراتب بعدی به اطلاع قرآن آموزان و علاقمندان به ساحت اهل بیت خواهد رسید.

انتهای پیام/ز

 


زمان برگزاری آزمون قرآن  ۱۰ اسفند ماه ۹۶  است

برچسب ها: احادیث ، اوقات شرعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۰۲ بهمن ۱۳۹۶
چی بگم