دهه فجر بهترین فرصت برای دفاع از انقلاب اسلامی، به عنوان خون بهای هزاران شهید گلگون کفن است.

دهه فجر انقلاب اسلامی بهترین فرصت برای تبیین مبانی، ارزش‌ها و دستاورد‌های جمهوری اسلامی است.به گزارش گروه استان‎های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای دفاع از انقلاب شکوهمند اسلامی به عنوان خون بهای هزاران شهید گلگون کفن است.

جعفر مردانی افزود: اجرای با صلابت برنامه‌های بزرگداشت این دهه، بر اقتدار نظام جمهوری اسلامی در چشم دشمن می‌افزاید و سیلی محکی بر صورت استکبار جهانی، سلطنت طلبان و تمامی معاندین و بدخواهان خواهد بود.

وی اضافه کرد: تبیین مبانی، اهداف و آرمان‌های عظیم انقلاب اسلامی بویژه برای نسل جوان و تجدید عهد و پیمان با این آرمان‎ها، ارائه و بیان دستاورد‌های نظام، و تبیین دشمنی‌های استکبار جهانی و ایادی آن با انقلاب اسلامی، اهداف سه گانه برنامه‌های دهه فجر به شمار می‌رود که باید مورد توجه برنامه ریزان و مجریان قرار گیرد.

مردانی در ادامه بر اهمیت حضور پرشور تمامی گروه‌های مردمی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای نمایش انسجام و همدلی جامعه اسلامی تأکید کرد.

وی با اشاره به توطئه‌ها و تلاش‌های استکبار جهانی در ۳۹ سال گذشته برای ضربه زدن و براندازی جمهوری اسلامی یادآور شد: اقتدار، عزت و امنیت کنونی کشور از مهم‎ترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

مردانی همچنین از مردم هوشمند و بصیر چهارمحال و بختیاری به خاطر عدم همراهی در آشوب‌ها و اغتشاشات خیابانی دی‎ماه گذشته تشکر کرد و افزود: حضور خودجوش مردم استان در راهپیمایی شکوه وحدت در ۱۷ دی و برای محکومیت این اغتشاشات نیز قابل قدردانی است.

انتهای پیام/ش

انقلاب اسلامی خون بهای هزاران شهید گلگون کفن است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار