وضعیت حضور ۴ بازیکن استقلال برابر تیم پارس جنوبی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

وضعیت 4 استقلالی برابر پارس جنوبی جمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ داریوش شجاعیان هافبک تیم فوتبال استقلال که در دیدار مقابل سایپا دچار آسیب دیدگی شد،نتوانست با پشت سر گذاشتن چند جلسه فیزیوتراپی تیمش را در هفته بیستم رقابت‌ها برابر پدیده همراهی کند.

شجاعیان پس از مدت‌ها از امروز «یکشنبه» در محل تمرین استقلال حاضر شد تا به تمرینات گروهی اضافه شود. با این وجود هنوز وضعیت این بازیکن برای دیدار با پارس جنوبی مشخص نیست و باید دید او به آمادگی کامل می‌رسد یا خیر.

 "لئوناردو پادووانی" که طی هفته‌های اخیر به دلیل مصدومیت در تمرینات استقلال حضور ندارد از چند روز دیگر می‌تواند به تمرینات این تیم اضافه شود. پادووانی هم پس از حضور در تمرینات برای رسیدن به شرایط ایده آل به زمان بیشتری نیاز دارد و به همین دلیل او هم نمی‌تواند در لیست آبی پوشان برای بازی با پارس جم قرار بگیرد.

محسن کریمی از دیگر بازیکنانی است که به دلیل مصدومیت همچنان غایب تمرین آبی هاست و این بازیکن بازی هفته بیست و یکم مقابل پارس جنوبی را از دست داده است.

امید ابراهیمی هافبک آبی پوشان پایتخت از جمله بازیکنانی است که امروز به دلیل سرماخوردگی در تمرینات تیمی حاضر نشد، اما از فردا به تمرینات باز می‌گردد و مشکلی برای دیدار مقابل پارس جنوبی جم ندارد.

انتهای پیام/

۲ استقلالی قطعا به بازی پارس جنوبی نمی‌رسند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار