کارشناس فوتبال معتقد است نباید بگذاریم افراد انگشت شماری در ورزشگاه‌ها، فوتبال ایران را با اهانت به اشخاص زیر سوال ببرند.

پیوس: با فحاشی‌ها در استادیوم آبروی فوتبال ایران را نبریمفرشاد پیوس کارشناس فوتبال در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره اهانت ها در استادیوم ها گفت: فحاشی در ورزشگاه ها به هیچ وجه کار پسندیده ای نیست و فوتبال ایران را زیر سوال می برد.

او افزود: متاسفانه تعدادی تماشاگرنما با حضور در جمع هواداران واقعی فوتبال، شعار هایی را سرمی دهند که در شان فوتبال ایران نیست. من معتقدم که هواداران واقعی می توانند جلوی این افراد را بگیرند البته مسولان حراست در ورزشگاه ها و کمیته انضباطی فوتبال هم باید قدرتمند تر ظاهر شوند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه بیان داشت: اینگونه رفتارها باعث می شود تا دیگران این قبیل مسائل را از چشم همه هواداران فوتبال ببینند. نباید فراموش کنیم که در ورزشگاه های ما جوانان و نوجوانان بیننده بازی ها هستند. فحاشی در حضور آن ها اصلا پسندیده نیست و باعث کاهش تعداد طرفداران می شود.

برانکو باید بماند و دینش را به پرسپولیس ادا کند

پیوس همچنین درباره احتمال سرمربیگری تیم امید ایران توسط برانکو افزود: بعید میدانم که برانکو به فکر رفتن از پرسپولیس باشد ؛ او باید بماند و دینش را به پرسپولیس ادا کند و با این تیم قهرمان جام باشگاه های آسیا شود. برانکو باید جام های زیادی را برای پرسپولیس کسب کند.

او نیز درباره نتیجه نگرفتن چند هفته اخیر پرسپولیس گفت: روند پرسپولیس طبیعی است و ما شاهد خیلی از تیم ها هستیم که افت داشته باشند و پرسپولیس بعد از افت مطمئنآ با هدف کسب جام ها رو به جلو می رود.

پیوس همچنین درباره حواشی کامیابی نیا و مصدومیتش یادآور شد:کمال کامیابی نیا بازیکن خوبی است و در بازی هایی که در ترکیب پرسپولیس حضور دارد نبض بازی را در دست می گیرد. او باید به فکر خودش باشد و از هر نظر حرفه ای عمل کند و از انجام دادن این قبیل کارها امتناع کند.

پیوس در رابطه با بازی پرسپولیس پیکان اظهار کرد: پیکان این روزها حال و هوای خوبی ندارد و هماهنگی در این تیم نیست و با یک بازی زمینی و تاکتیکی پرسپولیس راحت می تواند بر این تیم غلبه کند و به سمت قهرمانی برود.

انتهای پیام / 

اظهارات فرشاد پیوس پیشکسوت پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار