به گزارش خبرنگار
حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجید حقی معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان اینکه نتایج دومین دوره نظرسنجی از مشترکان شرکتهای FCP، FWA و TCI در قالب سامانه الکترونیکی اندازهگیری میزان رضایت کاربران حوزه سرویسهای فناوری اطلاعات اعلام شد، گفت: در این نظرسنجی دیدگاه کاربران سرویسهای فناوری اطلاعات با شاخصهای کیفیت سرویس، سرعت، تعرفه، رسیدگی به شکایات، پشتیبانی و وفاداری مشترک مورد سنجش قرار میگیرد.
وی با اشاره به اینکه دومین دوره نظرسنجی مکانیزه از سرویسهای فناوری اطلاعات در بازه زمانی اردیبهشت تا پایان آذر ۹۶ انجام شده است، افزود: در این دوره از نگاه مشترکان شرکتهای شاتل، های وب و آسیاتک در رتبههای برتر قرار گرفتند.
حقی با اشاره به اینکه در این دوره حدود ۱۳ هزار مشترک در نظرسنجی شرکت کردند، اظهار کرد: بیشترین مشارکت در نظرسنجی از سوی مشترکان شرکت شاتل در استانهای تهران و خراسان رضوی، آسیاتک در استان آذربایجانشرقی و داتک در استان تهران و های وب در استان آذربایجانشرقی در سامانه ثبت شده است.
معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارزیابی سرویسها را در ایجاد فضای رقابتی شفاف و سالم، ارتقاء سطح کیفیت خدمات و افزایش رضایت مشترکان موثر دانست و تصریح کرد: تمامی کاربران میتوانند از طریق آدرس الکترونیکی http://itmon.cra.ir/satisfaction جزییات نتایج نظرسنجی را مشاهده کنند.
انتهای پیام/
نتایج نظرسنجی الکترونیک از کاربران سرویس های فناوری اطلاعات