عضو هیئت رئیسه فراکسیون مستقلین ولایی جلسه صبح امروز این فراکسیون با وزیر دادگستری را تشریح کرد.

تشریح نشست صبح امروز فراکسیون مستقلین ولایی با «آوایی»غلامعلی جعفرزاده‌ایمن‌آبادی عضو هیئت رئیسه فراکسیون مستقلین ولایی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در تشریح نشست امروز فراکسیون متبوع خود گفت:  این جلسه با حضور وزیر دادگستری برای بررسی مباحث و سوالات در زمینه عملکرد قوه‌ قضائیه و وزارت دادگستری برگزار شد.

وی با بیان اینکه وزیر دادگستری در این نشست نمایندگان مردم را پل میان مردم و حاکمیت دانست و افزود: تعامل با مجلس باید افزایش پیدا کند، رئیس قوه‌ قضائیه به ریزترین مسائل قوه قضائیه که آثار اجتماعی برای مردم دارد شخصا ورود می‌کند اما متاسفانه بازتاب خبری ندارد.

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به اینکه وزیر دادگستری جای اخلاق را در حکومت خالی دانست و تاکید کرد: قضات فشار زیادی را متحمل می‌شوند و مرکز دریافت آلام و مشکلات مردم هستند، همچنین بیش از ده برابر نرم استاندارد به آنها پرونده ارجاع داده می‌شود.

وی ادامه داد: وزیر دادگستری در این جلسه اعلام کرد که تدابیری به‌منظور برخورد با شاهدان ساختگی و دروغین در دادگاه‌ها اندیشیده می‌شود.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بر اساس اظهارات وزیر دادگستری علت پر بودن زندان‌ها نوع نگاه اشتباهی بوده است که از ابتدای انقلاب به ما تزریق شده و تصور قضائی این بود که با زندان همه چیز حل می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار