معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان از برگزاری کارگاه علمی ارائه راهکار‌های فرهنگ پژوهش برای ۱۲۰ استاد حوزه علمیه این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت الاسلام کامران پنام معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان با اشاره به اینکه کارگاه سواد تحقیق و پژوهش طی ۳ مرحله بصورت متناوب از اسفندماه امسال برای اساتید مدارس علمیه لرستان برگزار خواهد شد، بیان داشت: در این کارگاه‌ها که زیر نظر اساتید مجرب تحقیق و پژوهش برگزار خواهد شد، اساتید مرتبط با پژوهش در مدارس استان راه کار‌های ارائه روش‌های کارآمد و مشاوره‌ای تحقیق را به طلاب فرا خواهند گرفت.

وی با اشاره به اینکه ارتقاء سطح کمی و کیفی پژوهش جهت راهنمایی طلاب برای انجام پایان نامه‌ها و آثار پژوهشی از مهمترین اهداف اجرای این کارگاه‌ها است خاطر نشان کرد:این کارگاه‌ها با حضور ۱۲۰ نفر از اساتید مدارس علمیه لرستان در ۳ دوره برگزار خواهد شد.

معاون پژوهش حوزه علمیه و دبیر جشنواره علامه حلی (ره) لرستان در ادامه همچنین با اشاره به برگزاری دومین جشنواره استانی علامه حلی (ره) در استان اظهار داشت:فرصت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جشنواره استانی علامه حلی (ره) در استان چند روز آینده به اتمام خواهد رسید و پس از آن جلسه توجیهی ارزیابان برای برسی‌های اجمالی، تفصیلی اول و دوم آثار طلاب و پژوهشگران حوزه‌های علمیه خواهران و بردادران آغاز خواهد شد.

حجت الاسلام پنام با بیان اینکه اختتامیه دومین جشنواره استانی علامه حلی (ره) نیز اسفند ماه در خرم آباد برگزار خواهد شد افزود:برای ارتقاء کیفیت آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره امسال قریب به کارکاه برای حوزه‌های خواهران و برادران برگزار شد.

انتهای پیام/م

برگزاری کارگاه پژوهش برای ۱۲۰ استاد حوزه علمیه لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.