هزاران نفر از زنان توگویی ضد دولت این کشور در لومه پایتخت این کشور تظاهرات کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از شبکه تلویزیونی ای اف پ، هزاران نفر از زنان کشور توگو ضد دولت این کشور در لومه پایتخت این کشور با سر دادن شعار، در دست داشتن پلاکارد اعتراض خود را به شرایط موجود در کشورشان نشان دادند.

استر گان Esther Gone یکی از حاضران در این تظاهرات گفت: ما رنگ مشکی را انتخاب کرده ایم تا نشان دهیم که از وضعیت موجود راضی نیستیم و وضعیت خوب نیست. زمانی که یک زن سیاه پوست لباس مشکی می‌پوشد این به معنای آن است که وی عزادار است. فرزندان ما در زندان هستند و برادران ما ناعادلانه زندانی شده اند بنابراین وضعیت موجود باید تغییر پیدا کند. ما خواهان بازگشت قانون به کشور هستیم. ما خواهان احترام به قانون هستیم.

ژان پیر فابره Jean Pierre Fabre یکی دیگر از حاضران در این تظاهرا ت. گفت: زنان امروز خواسته‌های خود را بیان کردند. آن‌ها به خوبی اولویت‌های خود را بیان داشته اند. به نظرم آن‌ها همچنین نگرانی‌های خود را در رابطه با نبود اقدام کافی از طرف دولت بیان داشته اند. این نبود تحرک ناشی از نبود احترام دولت به تعهداتش است.

یکی دیگر از تظاهرکنندگان هم گفت: زنان در این کشور بسیار رنج می‌کشند. بسیاری از جوانان بیکار هستند. ما از رئیس جمهور می‌خواهیم که از قدرت کنار برود و اجازه دهد که فرد دیگری برای کشور تلاش کند.

وی افزود: من می‌خواهم که توگو تغییر پیدا کند زیرا کشور‌های دیگر در حال تغییر هستند. ما بهای اقدامات رژیم فائوره را پرداخت می‌کنیم. زنان در توگو رنج می‌کشندآن‌ها بازار‌های ما را آتش می‌زنند. ما از فائوره می‌خواهیم که ما را رها کند.

 انتهای پیام/

تظاهرات ضد دولتی زنان در توگو

برچسب ها: آفریقا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار