مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان همدان از 66 میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در این استان خبر داد.

سرمایه گذاری 66 میلیون دلاری خارجی ها در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمودی، مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان همدان بیان کرد: چندین طرح با سرمایه گذاری خارجی به ارزش بیش از ۶۶ میلیون دلاربا ایجاد مرکز سرمایه گذاری به بهره برداری رسیده است.

وی در ادامه با اشاره به اشتغال ایجاد شده در این زمینه گفت: حاصل این سرمایه گذاری در استان ایجاد اشتغال برای ۶۴۵ نفر بوده است.
محمودی از  راه اندازی سامانه خزانه داری الکترونیک و اتصال همه دستگاههای اجرایی این استان  همدان بع این سامانه خبر داد و گفت:  با اجرای این سامانه با حذف صدور چک، هزار و ۶۰۰ شماره حساب راکد و غیر فعال دستگاههای اجرایی بسته شد.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان همدان با اشاره به ارتقای سیزده رتبه ای استان همدان در ایجاد کسب و کار گفت: رتبه استان همدان در ایجاد کسب و کار از ۲۴ به ۱۱ ارتقا یافته است.

کاظمی، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر بهبود فضای کسب و کار گفت: برای ایجاد اشتغال و بهبود فضای کسب و کار باید شرایط سرمایه گذاری مطمئنی برای سرمایه گذاران ایجاد شود.
کاظمی به مشکلات پیش رو سرمایه گذاری در استان همدان اشاره کرد و گفت: متاسفانه قوانین و مقررات دستگاههای اجرایی، موانعی را برای سرمایه گذاران ایجاد و آنها را از سرمایه گذاری منصرف می کند.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات بانکی و اقتصادی پیش رو سرمایه گذران اشاره کرد و افزود: بسیاری از واحد های تولیدی و صنعتی با مشکلات مالی مواجه هستند و ساختار اقتصادی بانکها و نرخ سود بانکی باید به گونه ای تغییر یابد تا مشکلات مردم حل شود.

انتهای پیام/د.ا

 66 میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در استان همدان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.