مدیرکل تعاون،کارورفاه اجتماعی لرستان ازاجرای طرح کاج باحضور چهارهزارو ۵۰۰کارگر واحد‌های تولیدی این استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علی آشتاب مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: باهدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و مبارزه با موارد مخدر در محیط کار اطلاعات ۵ هزار و ۵۰۰ نفر از کارگران واحد‌های تولیدی استان وارد سامانه شده است.

وی افزود: طرح کاج باهدف کاهش آسیب‌های اجتماعی در محیط کار در قالب یک برنامه جامع و کلی ۵ ساله تدوین‌شده است که خوشبختانه مورد استقبال واحد‌های تولیدی استان قرارگرفته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان ادامه داد: این طرح باهدف افزایش بهره‌وری، کاهش آسیب‌های محیط کار و درنهایت کمک به کاهش قیمت خدمات در واحد‌های تولیدی اجرا می‌شود و برای ۴۵۰۰ نفر از کارکنان واحد‌های تولیدی استان کارت سلامت صادرشده است.

آشتاب بابیان اینکه این طرح در واحد‌های تولیدی که ۵۰ تا ۵۰۰ نفر کارگر دارند اجرا می‌شود، گفت: لرستان درزمینهٔ اجرای طرح کاج نیز در سطح کشور رتبه اول را کسب کرده است.

وی اضافه کرد: در همین راستا نیز ۱۲۵ دوره آموزشی در محیط‌های کار در سطح استان برگزارشده و چهار همایش نیز در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در محیط کار با همکاری دستگاه‌هایی ازجمله علوم پزشکی لرستان، اداره کل بهزیستی لرستان، آموزش‌وپرورش استان برگزارشده است.

انتهای پیام/م

اجرای طرح کاج با حضور ۴۵۰۰ کارگر واحد‌های تولیدی لرستان

برچسب ها: وزارت کار ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.