معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری آبادان گفت :با توجه به شرایط نامناسب جوی بیش از سه هزار ماسک بین شهروندان آبادانی توزیع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛امیر حمزه بزرگی نیا معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری آبادان افزود: ماسک ها توسط ستاد بحران شهرستان آبادان و به کمک گروه هایی از امدادگران هلال احمر و شهرداری آبادان در مناطق مختلف شهری بخصوص مراکز پرتردد شهری توزیع شد.

وی توصیه کرد : شهروندان آبادان به ویژه افراد مسن، کودکان، بیماران قلبی و تنفسی، با توجه به شرایط آلودگی هوا، از تردد غیر ضروری در سطح شهر خودداری کنند.

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری ویژه آبادان گفت:تمام دستگاه های خدمات رسان در سطح شهرستان در آماده باش کامل بسر می برند تا در صورت بروز مشکل بتوانند در اسرع وقت خدمات رسانی کنند.

بزرگی نیا افزود:متاسفانه بدلیل وزش باد شدید در روز گذشته تعداد چهار پایه برق در مناطق مختلف شهر سقوط کرد که خوشبختانه به کسی آسیبی نرسید و شبکه برق مناطق مختلف آبادان نیز بسرعت اصلاح و برق وصل شد.

رئیس اداره هواشناسی آبادان میدان دید در فرودگاه بین المللی آبادان را 300 متر اعلام کرد.

علی تابع الحجه گفت :با توجه به نقشه های وضعیت هوا تا بعد از ظهر روز جاری بهتر خواهد شد و از میزان گرد و غبار کاسته می شود.

وی افزود: روز گذشته (جمعه) طوفانی با سرعت 62 کیلومتر بر ساعت در مناطق ثبت شد.

میزان گرد و غبار در فضای شهرستان های آبادان و خرمشهر در روز شنبه به 27 برابر حد مجاز رسید که موجب تعطیلی ادارات و واحدهای آموزشی این شهرستان ها شد.

انتهای پیام /د

توزیع ماسک در آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.