رئیس هیأت مدیره باشگاه سپاهان گفت: در مورد گزینه‌های سرمربی‌گری در جلسه عصر امروز بحث خواهد شد؛ چند گزینه را مد نظر داریم که باید در کمیته فنی مطرح شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،منوچهر نیکفر  اظهار کرد: جلسه کمیته فنی و هیئت مدیره امروز ساعت 16 برگزار می‌شود و از آن‌جایی که طاهری عضو کمیته فنی است، در این جلسه حضور دارد.

وی در مورد گزینه‌های جایگزین افزود: در مورد گزینه‌های سرمربی‌گری در جلسه امروز بحث خواهد شد؛ چند گزینه را مد نظر داریم که باید در کمیته فنی مطرح شود.

رئیس هیئت مدیره باشگاه سپاهان در مورد علل نتیجه نگرفتن این تیم تصریح کرد: همه امکانات را در اختیار سرمربی تیم قرار دادیم و زلاتکو کرانچار سرمربی تیم باید پاسخ‌گوی این نتایج باشد؛ بدبیاری هم داشت ولی نتیجه در سپاهان مهم است و با توجه به بازی خوب، ولی نتایج خوبی کسب نمی‌شد.

نیکفر گفت: مدیریت همه امکانات در اختیار سرمربی قرار داد و همه شرایط برای تیم قرار گرفت؛ علی‌رقم بازی‌های خوبی که سپاهان در این فصل انجام می‌داد، ولی نتایج لازم را کسب نکرد و تیم جایگاه مناسبی ندارد و باید در این باره تصمیم‌گیری شود. 

 

انتهای پیام/م

 

جلسه کمیته فنی و هیأت مدیره باشگاه سپاهان اصفهان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.