رئیس پلیس‌راه لرستان گفت: جاده‌های استان به‌ویژه مناطق شمالی استان لرستان به شدت لغزنده است و همراه داشتن زنجیر چرخ برای رانندگان الزامی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سرهنگ مرتضی چغلوند رئیس پلیس‌راه لرستان با بیان اینکه محور خرم‌آباد- بروجرد که به دلیل قیچی کردن تریلر مسدود شده بود با تلاش نیرو‌های پلیس‌راه بازگشایی شد اظهار داشت: با توجه به بارش برف و باران در شب گذشته در حال حاضر محور‌های استان به‌شدت لغزنده است.

وی با بیان اینکه محور‌های اصلی استان باز است و تردد صورت می‌گیرد افزود: جاده‌های استان به‌ویژه مناطق شمالی لرستان لغزنده است که همراه داشتن زنجیر چرخ برای رانندگان الزامی است و در برخی محور‌های فرعی تردد با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

رئیس پلیس‌راه لرستان عنوان کرد: همچنین در سطح برخی محور‌ها مه گرفتگی وجود دارد که رانندگان باید رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئنه را مدنظر داشته و تجهیزات زمستانی را همراه داشته باشند.

وی با اشاره به فعالیت نیرو‌های پلیس‌راه و اجرای طرح زمستانه تصریح کرد: نیرو‌های پلیس‌راه در قالب ۸۶ اکیپ خودرویی به‌صورت شبانه‌روز در کلیه محور‌های لرستان حضور دارند.

انتهای پیام/م

محور‌های لرستان به شدت لغزنده است

برچسب ها: هواشناسی ، حمل ونقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.