مسئول روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری گلستان از انتخاب کارشناس آب و فاضلاب استان به عنوان عضو اصلی کمیته ملی آب و فاضلاب کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ ایوبی مسئول روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری گلستان گفت: رضا خسروی از کارشناسان بخش آب معاونت بهره برداری شرکت آب و فاضلاب شهری گلستان به عنوان عضو اصلی هیئت مدیره کمیته اجرایی متخصصین جوان کمیته ملی آب و فاضلاب کشور انتخاب شد.

وی افزود: کمیته ملی آب و فاضلاب کشور زیر نظر انجمن بین المللی آب IWA فعالیت می‌کند و اعضای کمیته اجرایی نامبرده با برگزاری انتخابات بین شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی سراسر کشور انتخاب می‌شوند.

ایوبی اضافه کرد: رضا خسروی فارغ التحصیل رشته مهندسی محیط زیست با گرایش آب و فاضلاب در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه تهران است.

وی در ادامه گفت: از وظایف کمیته ملی آب و فاضلاب برگزاری گردهمایی‌های علمی در سطح ملی، منطقه‌ای و بین المللی، مشارکت در تدوین استاندارد‌ها و گزارشات علمی، برگزاری نشست‌های تخصصی و آموزشی مرتبط با آب و فاضلاب است.

ایوبی در پایان گفت: همچنین همکاری با نهاد‌های اجرایی، علمی و پژوهشی در فرآیند ارزیابی، بازنگری، اجرا و راهبری طرح‌ها و برنامه‌های مربوط به آموزش و پژوهش از دیگر وظایف این کمیته است.

انتهای پیام/ق
 

کارشناس گلستانی عضو اصلی کمیته ملی آب و فاضلاب کشور 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.