٣ سالن ورزشی چند منظوره با اعتباری بالغ بَر دو میلیاردو ۸۹۰ میلیون تومان در خراسان رضوی به بهره برداری رسید.

افتتاح ٣ سالن ورزشی چند منظوره در خراسان رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سالن‌های ورزشی روستای کنه بیست با مساحت هزار و ٧٠٠ متر مربع و با اعتبار یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان، سالن ورزشی شهدای گوارشک با مساحت هزار و ١٠٠ متر مربع با اعتبار ۹۳۰ میلیون تومان و سالن ورزشی چند منظوره روستای پایین ده با مساحت ۶۵۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بَر ۶۲۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی در حاشیه این مراسم گفت: دولت تدبیر و امید توجه ویژه‌ای به توسعه روستایی دارد و در مسیر عمران روستا‌های استان خراسان رضوی، کار‌های خوبی انجام شده است هر چند با ایده آل فاصله داریم.

وی افزود : آبادانی روستا‌ها و رسیدگی به مسائل آن‌ها از اهداف مهم انقلاب و دولت‌ها است .

رشیدیان ادامه داد: اگر هدف این است که جمعیت روستا‌ها که نقش مهمی در تولید دارند را حفظ کنیم باید شرایط زیست در روستا‌ها را ارتقا دهیم .

استاندار خراسان رضوی گفت : هم اکنون با اقداماتی که انجام شده است همه روستا‌های خراسان رضوی که بالای ۱۰ خانوارهستند، برق دارند.

وی ادامه داد: وضعیت گاز رسانی به روستا‌ها هم از ۵۶ درصد سال ۹۲ به بیش از ۷۸ درصد رسیده است و تا سال آینده به بالای ۹۰ درصد می‌رسد.

رشیدیان با اشاره به اهمیت ایجاد اشتغال در روستا‌ها گفت: به این منظور تسهیلات ارزان قیمت با سود چهار درصد برای مرزنشینان و ۶ درصد برای روستا‌های غیر مرزنشین اعطا می‌شود.

استاندار خراسان رضوی گفت:: برای امسال ۴۰۰ میلیارد ریال طرح‌های اقتصادی روستایی در خراسان رضوی مصوب شده است.

انتهای پیام // م. ا.

 


همه روستا‌های خراسان رضوی که بالای ۱۰ خانوارهستند، برق دارند

برچسب ها: استانداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار