فرماندار بافت گفت: با پیگیری‌های انجام شده به‌زودی ۲۳۰ نفر برای آموزش دعوت می‌شوند تا بتوانند در فاز اول کارخانه فولاد بافت مشغول به‌کار شوند.

اشتغال زایی ۲۳۰ نفری در فاز اول کارخانه فولاد بافتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،، فتحعلی حمزه‌جواران با بیان اینکه کارخانه کرک دوباره آغاز به‌کار کرده و سازماندهی خرید کرک برای کارخانه انجام شده است، بیان داشت: برای کارخانه فولاد ۲ هزار و ۵۰۰ نفر ثبت نام کردند که مصاحبه و آزمون گرفته شده است، ۲۳۰ نفر را کارخانه نیاز دارد که با پیگیری‌های انجام شده به‌زودی برای آموزش دعوت می‌شوند تا بتوانند در فاز اول کارخانه مشغول به‌کار شوند.

وی با اشاره به اینکه برای کشتارگاه طیور ۴ میلیارد وام روستایی فراهم می‌شود، بیان داشت: با همکاری بخش خصوصی ساخت درمانگاه تخصصی در بزنجان ودرمانگاه چشم‌پزشکی و ساخت پمپ بنزین در گوغر صورت گرفته است.

فرماندار بافت از برگزاری جلسه‌ای با پزشکان شهرستان بافت برای کار اقتصادی در شهرستان خبر داد و گفت: در بخش نان سالم بعد از سیرجان رتبه دوم استان را داریم و در بخش گردشگری غار جفریز ۲۰۰ میلیارد بخش خصوصی سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

انتهای پیام/ح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
درود بر سپاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۰۳ بهمن ۱۳۹۶
مگه قرار نبود ۲۵۰ نفر باشن چی شد که شدن ۲۳۰ نفر
-
علی هستم
۰۹:۰۵ ۳۰ دی ۱۳۹۶
جناب فرماندارسلام چراجاده کرمان ارزوئیه دو بانده نمی شود مخصوصا جاده بافت ارزوئیه بخاطر کم عرض بودن جاده در فصل بر داشت هندوانه ،گندم ، وغیره هر روز شاهد چندی تصادف مرگبار در این جاده می باشیم از شماونمایندگان محترم مجلس تقاضا داریم هر چه زودتر این جاده دوبانده شود واز چنین حوادثی کمتر اتفاق بیفتد متشکرم