رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری بروجردازرفع تصرف ۴۷فقره بامساحت بیش از ۶۵هکتار ازعرصه‌های منابع طبیعی بروجرد خبرداد.

رفع تصرف بیش از ۶۵ هکتار از عرصه‌های منابع طبیعی بروجردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ امیر ثقلینی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بروجرد گفت: یکی از اقدامات منابع طبیعی رفع تصرف و جلوگیری از تخریب منابع طبیعی است که از ابتدای امسال تا کنون ۴۷ فقره خلع ید در عرصه‌های منابع طبیعی بروجرد انجام شده است.

وی اضافه کرد: متاسفانه برخی از افراد سود جو اقدام به خرید و فروش عرصه‌های طبیعی می‌کنند که این اقدام تخلف است و در صورت مشاهده برخورد قانونی می‌شود که امسال چند مورد در بروجرد اتفاق افتاد که عده‌ای سودجو اقدام به فروش اراضی ملی کرده بودند که سریعا اقدامات لازم صورت گرفت و اراضی رفع تصرف شد.

به گفته وی شهروندان باید توجه داشته باشند هرقبل از هر گونه خرید و فروش زمین ابتدا استعلام انجام دهند چرا که در صورت فروش این زمین‌ها به عنوان مال غیر، اداره منابع طبیعی وارد شده و طبق قوانین برخورد‌های لارم صورت می‌گیرد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بروجرد با اشاره به خشکسالی‌های اخیر افزود: امسال ۴۸۰ هکتار از اراضی در سه روستای  بروجرد بیمه شده اند که این بیمه در جهت نگهداری از عرصه‌های مرتعی بوده است.

انتهای پیام/م

 بیش از ۶۵ هکتار از عرصه‌های منابع طبیعی بروجردرفع تصرف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.