مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت : امروز ما در کشور به جهادگران گمنامی نیاز داریم که به دور از جریانات سیاسی و با روحیه انقلابی زمینه پیشرفت و آبادانی را در مناطق محروم فراهم نمایند.

 نقش تاثیر گذار جهاد گران در آبادانی مناطق محرومبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در نخستین جلسه خود  با مسئولان قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان با اظهار خرسندی و تقدیر از تشکیل این قرارگاه در سپاه استان ،گفت : امروز ما در کشور به جهادگران گمنامی نیاز داریم که بدور از جریانات سیاسی با روحیه انقلابی در مناطق محروم خدمات رسانی کرده و  در جهت کسب رضای خدا به محرومان رسیدگی کنند و زمینه پیشرفت و آبادانی را در مناطق محروم فراهم نمایند.

 صفری افزود: با توجه به اینکه دربحث فرهنگی در روستاها آسیب های مختلفی وجود دارد ، برنامه ریزی فرهنگی در روستاها به عنوان بخشی از فرایند توسعه پایدار روستایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

وی با بیان اینکه می بایستی فعالیت های عمرانی،توسعه،  محرومیت‌زدایی و آبادانی این ستاد گسترش یابد، افزود: رسانه استانی هم آمادگی کامل دارد در زمینه های مختلف با این ستاد همکاری داشته باشد.

مدیرکل صداوسیمای استان گفتمان هویت بخشی در روستاها ،معرفی الگوها و شرکت های موفق روستایی به مخاطبان، تاکید بر ارزش ها و حل مشکلات مردم،افزایش اعتماد عمومی نسبت به نظام ، و نیروهای انقلاب را از مهمترین اقدامات برنامه سازی رسانه استانی دراین زمینه برشمرد.

مسئول قرارگاه  پیشرفت و آبادانی سپاه  استان نیز در این جلسه  هدف از تشکیل این قرارگاه را در راستای تحقق تدابیر و فرامین مقام معظم رهبری در امر سازندگی، عمران، آبادانی، خدمت رسانی و محرومیت زدایی در مناطق دورافتاده و محروم کشور و نیز برقراری امنیت پایدار مردم، بسترسازی خدمت رسانی بیشتر نظام و استفاده حداکثری از ظرفیتهای استانها عنوان کرد.

 پیری گفت: رسانه در موضوع بصیرت افزائی همواره در کشور جلودار بوده و با توجه به گسترش تهاجم فرهنگی جهت ضربه زدن به اسلام و انقلاب ،  وحدت و اتحاد بین نهادهای فرهنگی را از ضروریات مهم برشمرد و خواستار همکاری و همیاری رسانه استانی با قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه  استان شد.

وی گفتمان سازی رسانه ای در روستاها را مهم دانست و  ایجاد گروه رسانه ای برای این ستاد را اثرگذار قلمداد نمود.

پیوست نگاری فرهنگی و عمرانی ،تعیین امام جماعت برای 88 روستا و... از اقداماتی بود که مسئول قرارگاه  پیشرفت و آبادانی سپاه  استان به آن اشاره نمود.

انتهای پیام/ن

نخستین جلسه مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با مسئولان قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.