سرمربی تیم فوتبال پدیده گفت: حضور این تعداد هوادار در دیدار مقابل استقلال برای ما غیرمنتظره بود.

مهاجری: حضور هواداران غیرمنتظره بود/ به تیمم افتخار می‌کنمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا مهاجری پس از دیدار استقلال و پدیده گفت: خداراشکر که حمایت خوبى از تیم صورت گرفت این براى ما غیر منتظره بود. امروز به مشهدى بودن افتخار کردیم و این براى ما ارزش داشت. اگر دوستان برنامه ریزى بهترى داشتند مى شد که هواداران هر 2 تیم در جایگاه هاى خود مى نشستند چرا که ٦٠ درصد سکوها به استقلالى‌ها تعلق داشت و تنها ٤٠ درصد به هواداران تیم پدیده. اگر تعامل صورت مى گرفت مى شد که ما ٦٠ درصد ورزشگاه را به خود اختصاص دهیم.

او ادامه داد: با تمام احترام براى تیم استقلال، مى توانستیم با شایستگى کامل برنده بازى باشیم. اگر داور با ما مهربان تر بود، برنده از میدان خارج می شدیم. همچنین واکنش خوب دروازه بان مان باعث شد تا نتیجه خوبى را کسب کنیم.

سرمربى تیم فوتبال پدیده درباره کیفیت زمین بازى گفت: کیفیت چمن موقعیت گل را از ما گرفت. در بعضى صحنه‌ها کیفیت زمین باعث شد بازیکنان تمرکز لازم را نداشته باشند. این امتیاز برایمان ارزش بالایى داشت.

او درباره عملکرد داورى بیان کرد:به بحث داورى ورود نمى کنم. هفته قبل هم از داورى لطمه خوردیم و یک پنالتى را براى ما نگرفتند. ما نمى توانیم ورود کنیم و به نظرم تیمى باید ورود کند که توان جنگیدن داشته باشد نه ما که اصلا از این کار‌ها نمى کنیم. ما تا مرز سکته مى رویم و تحمل مى کنیم.

او درباره سعید جلالى افزود: ما مى دانستیم که چه آینده اى در انتظار جلالى است وگرنه با ٢ یا ٣ دروازه بان کارمان را در لیگ شروع نمى کردیم. به نظرم سعید براى تبدیل شدن به دروازه بان بزرگ کار سختى را در پیش دارد، اما او این پتانسیل را دارد و خدارا شکر او را همانند یک بچه پرروش مى دهیم و مربى تیم مزد زحماتش را به خوبى مى گیرد. جلالى باید کار کند تا دروازه بان خوبى شود.

مهاجرى بیان کرد:دیدید که بازیکنان در بازى درگیر شدند و قانون هم اجازه ورود به مربى را نمى دهد که وارد زمین شود. من به همکارانم هم گفتم که شما نجات غریق نیستید، اما نباید هم اجازه دهید یک نفر در این درگیرى غرق شود. اگر در این جمع تعداد افزایش پیدا مى کرد و هواداران هم به زمین مى آمدند در آن صورت چه اتفاقى رخ مى داد. اگر این حرکت من محرومیت دارد پس باید بگویم که این محرومیت را با جان و دل مى خرم. خداراشکر بازیکنانم را جدا کردند تا مشکلى براى آن‌ها و هواداران تیمم پیش نیاید.

او درباره تعویض هاى خود گفت: نوع بازى استقلال باعث شد تا من تعویض هایم را تغییر دهم.

مهاجرى در مورد حضور تماشاگران پدیده در ورزشگاه بیان کرد: اگر تعامل می‌کردند، شاید جو ورزشگاه ٧٠ به ٣٠ به سود ما می‌شد. به تیم و مجموعه ام افتخار می‌کنم که شما به عنوان منتقد یا خبرنگار از ما تعریف می‌کنید. اگر ما واقعا بتوانیم این حس را به تماشاگران انتقال دهیم که آن‌ها بیایند و حمایت کنند ما در نهایت افتخار می‌کنیم. رضا عنایتی هم هفته گذشته حق داشت که آن صحبت‌ها را مطرح کرد. ما نباید بگذاریم کار به جایی برسد که بازی آخر به این فکر کنیم که اگر ببریم در لیگ می‌مانیم یا نه. اگر جو هفته گذشته هم این گونه بود، شاید نتیجه دیگری رقم می‌خورد. حضور تماشاگران، بازیکنان ما را تحریک می‌کند.امروز حضور تماشاگران حس خوبی به من داد و امیدوارم این حس را حفظ کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان در مورد حضور مربی کروات در کادر فنی پدیده گفت: از ١٠ گزینه به 2 گزینه رسیدیم و در نهایت در ٤٥ روزى که بررسى داشتیم به پانادیچ رسیدیم. این مربى شناخت خوبى از ایران دارد. باشگاه خیلی به من کمک کرد تا بتوانیم از مربی با تجربه‌ای، چون پانادیچ استفاده کنیم. قرارداد او بسته شده و از فردا می‌توانیم از تجربیاتش استفاده کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات مهاجری پس پایان دیدار پدیده - استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار