سرمربی تیم فوتبال مشکی پوشان گفت: گل زودهنگامی که به ثمر رساندیم، کار تیم مان را خراب کرد.

عنایتی: گل زود هنگام تمرکز بازیکنان را بهم ریختبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا عنایتی سرمربی تیم مشکی پوشان دیارخراسان پس از شکست ۴ بر یک تیمش برابر تیم نفت تهران در لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: این بازی شرایط خاص خودش را داشت. با گل زودهنگامی که زدیم، ترمز تیم ما خراب شد. تیم نفت در این دیدار نسبت به بازی‌های قبلی‌اش متفاوت ظاهر شد و باید به حریف تبریک بگویم. ما باید این بازی را فراموش کنیم و در هفته‌های آینده شرایط را تغییر بدهیم.

سرمربی تیم مشکی پوشان در واکنش به این موضوع که برخی تماشاگران اعتقاد داشتند تیم نفت از جادوگر استفاده می‌کند تصریح کرد: من به این چیز‌ها اعتقاد ندارم و خواهش می‌کنم در این باره سوال نکنید. من اینجا آمده‌ام تا درباره مسائل فنی صحبت کنم.

عنایتی درباره این که آیا فکر می‌کرد ۴ گل از نفت دریافت کند بیان کرد: واقعاً پیش‌بینی این چهار گل را نمی‌کردم، اما این گونه اتفاقات همیشه در فوتبال رخ می‌دهد. ۶ - ۷ بازیکن تیم ما تمرکز لازم را نداشتند و موقعیت‌هایی داشتیم که به دلیل همین تمرکز نداشتن بازیکنانم از دست رفت. تیم حریف در لاک دفاعی رفته بود و به دنبال استفاده از ضد حملات بود. ضمن اینکه وقتی تمرکز بازیکنان برهم می‌خورد، شرایط سخت می‌شود.  ما باید با ریکاوری به شرایط مدنظر برسیم.

عنایتی در پاسخ به این سوال که آیا قول بقای مشکی‌پوشان در لیگ برتر را می‌دهد یا خیر خاطر نشان کرد: هیچ‌وقت چنین قولی نمی‌دهم، چون در فوتبال اتفاقات و فراز و نشیب وجود دارد. ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا موفق شویم. امروز هم در حد انتظار ظاهر نشدیم و تصور می‌کنم کارمان برای آینده سخت‌تر شده است.

سرمربی مشکی پوشان تاکید کرد: این بازی را به فراموشی خواهیم سپرد و تمرینات بهتری را انجام خواهیم داد تا بتوانیم مقابل حریفانمان نتیجه قابل قبولی کسب کنیم.

او درباره محرومیت سیاوش اکبرپور اضافه کرد: این هفته محرومیت اکبرپور به پایان می‌رسد و ما این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

عنایتی درباره این که هواداران مشکی پوشان هم چنان این تیم را با نام ابومسلم خراسانی خطاب می‌کنند یادآور شد: این تیم متعلق به مردم و ریشه دار است. هوادران بسیاری هم دارد. بهتر است اجازه دهیم مردم هر چه دوست دارند این تیم را صدا بزنند چرا که این تیم متعلق به شهر مشهد است.

انتهای پیام/

اظهارات عنایتی درباره بازی تیمش برابر نفت تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار