امام جمعه سیرجان گفت : مسئولان باید با تدبیر لازم و بدون توجه به حاشیه سازی ها به فکر رفع مشکلات مردم باشند.

مسئولان باتدبیر لازم به فکر رفع مشکلات مردم باشندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام سیدمحمود حسینی امام جمعه سیرجان در خطبه های نماز جمعه این هفته سیرجان گفت : این درخواست مراجع تقلید ، نمایندگان مردم در مجلس و همه مردم است که باید مشکلات به صورت اجرایی و عملی برطرف شود و نیازمند پیشبرد امور و برنامه های عملی بدون حاشیه رفتن است.


وی با اشاره به شرط و شروط ترامپ مبنی بربازدید از مراکز نظامی ایران و توقف فعالیت های موشکی گفت : رئیس جمهوری آمریکا اخیرا گفته باید پول خرج کرد و قدرت دفاعی موشکی آمریکا را افزایش داد پس چگونه می خواهد که قدرت موشکی ایران اسلامی متوقف شود که با هیچ منطق و قانونی سنخیت ندارد.


امام جمعه سیرجان با تاکید بر ایستادگی در مقابل زورگویی های استکبار گفت : تاکنون این ایستادگی دشمنان را شکست داده و اگر از موضع قدرت حرف بزنیم سردمداران آمریکا می ترسند همانگونه که تاکنون ترسیدند و عقب نشینی کردند که نمونه این سیاست را جهانیان در موضع گیری های کره شمالی دیدندکه چگونه ترامپ ترسید و عقب نشینی کرد.


امام جمعه سیرجان با اشاره به فرمایشات رهبری در اجلاس بین المجالس افزود : رهبری خواستار صراحت در موضع گیری کشورها در قبال جنایت آمریکا و صهیونیست ها شدند و حتی فرمودند با صدای بلند اعلام انزجار از این ظلم ها و جنایات داشته باشید و قطعا این اتحاد اسلامی دشمنان را شکست خواهد داد.


حجه الاسلام حسینی جنایت آل سعود و حمایت از آمریکا و رژیم اشغالگر قدس را محکوم کرد و گفت : رژیم صهیونیستی با این حمایت ها حاشیه امنی را برای خود درست کرده و جنایات بی شماری را انجام داده اما به زودی این حاشیه امن با مجاهدت نیروهای مقاومت از بین می رود و اسراییلی که شعار از نیل تا فرات را سر می داد امروز دور خود دیوار کشیده و در وحشت به سر می برد.


وی به روز غزه اشاره کرد و گفت : پایداری مردم فلسطین و حزب الله لبنان توان استقامت و قدرت ارتش رژیم صهیونیستی را گرفت و امروز هم دنیای اسلام باید مقابل اسراییل بیشتر ایستادگی کند و از قدس به عنوان پایتخت فلسطین دفاع کند به طوری که کسی جرات حرکت و جسارت به این قبله اول مسلمین را نداشته باشد ویقین داشته باشید و بدانید که رژیم صهیونیستی در معرض نابود ی است.


امام جمعه سیرجان با اشاره به نزدیک شدن ایام الله دهه فجر و ایام فاطمیه گفت : مردم حفظ حرمت ارزشهای اسلامی را خواهند داشت و درایام فاطمیه ارزشها اسلامی در جشن های ملی رعایت شود و ما نیز از دهه فجر در هر نماز جمعه از یکی از مسئولان ادارات و نهادهای سیرجان دعوت می کنیم ضمن سخنرانی در نماز جمعه از عملکرد خود به مردم بگوید و پاسخگوی خواسته های مردم باشد.

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.